Garnier Micella Water – Review

Привет, дами!

Продължавам с изпробването на различните мицеларни води появили се на пазара ни. Днешната публикация е посветена на тази на Garnier. Показах ви я във февруарските си любимци, което подсказва, че съм останала доволна от нея. За разлика от мицеларния разтвор на Mixa, от който не останах особено очарована.

Garnier

Почистващата вода на Гарние се намира в прозрачна бутилка, силно наподобяваща опаковката на Биодерма, която е сред любимците на много от нас.
Преди да продължа, ще спомена, че не нося тежък грим, не ползвам ФДТ. На лицето си слагам ББ крем или обикновена пудра, което прави почистването му сравнително лесно. Не ползвам и водоустойчиви продукти или много силен грим на очите си.

Цялото лице почиствам с един тампон, след което минавам с тоник. За очите определено е по-трудно и гримът ми, особно спиралата, не пада както с магическа пръчица. Тук ще споделя, как аз почиствам очите си. Слагам половин памучен тампон под миглите на долния клепач, напоен с мицеларна вода. След това затварям окото и отгоре слагам друг тампон отново напоен с течността. Задържам така известно време и махам, без тркане или натиск. По-голямата част от гримът е останала върху памука. Остатъците внимателно премахвам с чист напоен тампон. Този трик видях в едно клипче на Lisa Eldridge.

Garnier Micellar W

Garnier Micella Water е прозрачна, няма аромат. Според производителя успокояващата й формула е подходяща за всеки тип кожа, дори и чувствителна. Дерматологично и офталмологично тествана.

Въпреки, че напоследък кожата на лицето ми е по-суха от обикновено, не усещам придърпване след ползване на мицеларната вода, със сигурност не изсушава кожата ми. Няма неприятно или лепнещо усещане. Въпреки това аз изплаквам лицето си след нея. Винаги нанасям крема си след, като съм измила с обикновена вода.

Бих я купила отново, след като свърши, но преди това ми се иска да опитам и тази на Лореал.

4

Количество: 400 мл.
Цена: около 9 лв.

8 thoughts on “Garnier Micella Water – Review

  1. От няколко дни на пазара има и мицеларна вода на Нивея 🙂
    Чака те още пробване 🙂

      1. Аз съм доволна от лореалската /до колкото изобщо съм доволна от водите – за мен не са най-добрият начин за почистване на грим/, тази на Гарние чака от 2 месеца да я пробвам 🙂
        Ще се радвам и на сравнението ти – според чужди блогърки били еднакво добри. Плюс на Гарние е, че е два пъти повече на същата цена, но пък изобщо не виждам как да я напъхам в шкафчето в банята – доста голяма бутилка е 🙂

  2. Имам Гарние, имам Лореал, имам Биодерма .. Гарние май дори ми харесва повече от Биодерма 😀

  3. Аз наскоро си взех травълче на мицеларната вода на Авен и не останах очарована. Иначе имам още Биодерма, но съм се наканила да пробвам и аз нещо ново 🙂

Leave a Reply

