February Favorites 2014

Здравейте, момичета!

Дойде време и за февруарските ми любимци. Месецът премина под мотото – “Грижа за кожата”.
Вероятно заради времето, но кожата ми в последните седмици, беше ужасно суха. Продуктите, които ползвах не са много, но успях да намеря подходящите и положението  е овладяно 🙂
6

За маслото за тяло на I love…. писах в този пост. Нанасям го вечер, след душ и на сутринта имам приятна, мека кожа. Ползвах го и съвместно с крема ми за ръце, освен приятно ухаеща, кожата на ръцете ми става мека и овлажнена.

9

През някои месеци от годината и лицето ми става ужасно сухо, така се случи и сега. Освен сухотата, за разкош ми се появиха и няколко миниатюрни лишейчета. Не ми се искаше да рискувам и точно в този момент да сменям козметиката си, обикновено този проблем изчезва от само себе си. Прочетох много добри отзиви за кремчето на Revive и се изкуших да го изпробвам върху сухата си кожа на лицето. Имам няколко мостри от последната Пинкс кутия. Колкото и невероятно да звучи още след първата мостра, която ми стигна за 4 пъти, лицето ми се повлия много добре. От сухотата и лишеите в момента няма и следа. Сериозно обмислям покупката в пълен размер на този крем.
Ето и малко повече за него:
REVIVE SNAILS EXTRACT® Крем за лице с екстракт от охлюв, не съдържа парабени, оцветители, ароматизатори, хипоалергенен и клинично тестван.
От фирмата производител обещават намаляване на бръчките, забавяне на стареенето, нормализиране пигментацията на кожата, стимулиране подновяването на клетките и помощ при белези и акне.
Аз не мога да потвърдя тези неща, ползвала съм го много малко, а и за щастие не притежавам всички от посочените несъвършенства. Но мога да кажа, че за отрицателно време усещам кожата си овлажнена, а тена по-равномерен.

Мицеларната вода на Garnier за мен е чудесно откритие, ползвам я от два месеца и скоро мисля да й пусна пълно ревю.

8
Не само кожата , но и ноктите ми започнаха да се белят. В Giveaway поста получих запитване, как се грижа за маникюра си. Отговорът е …..никак. Не правя нищо освен да се лакирам и когато усетя ноктите си изтощени да им сложа някакъв заздравител преди лака. Не ползвам никакви специални продукти за кожичките, не ги и махам. Режа много рядко, пиля ги често /с хартиена пила/, харесвам късия маникюр и се стремя да поддържам своя такъв.

10Продължавам с декоративната козметика, която е много, много малко. Откритието ми за месеца са сенките на Катрис, това е първият ми техен продукт. Чудесни са сложени самостоятелно за бърз грим, подходящи са и за хайлайт под веждата и във вътрешния ъгъл на окото, защо не и на скулите 🙂
Друго откритие е балсамът на Хималая – страхотен е. След многото положителни ревюта за него нямах съмнение, че е добър. Но след препоръката, на една изключително мила читателка на блога, да си го взема, вече нямах оправдание да не се сдобия с него 🙂
За ружът на Bourjois имам ревю тук, затова сега няма да пиша за него.

Това бяха моите любимци за изминалия месец. Ако вие имате някой откроил се продукт ще се радвам да споделите за него 🙂

Поздрави
Le Soleil

6 thoughts on “February Favorites 2014

  1. И аз много харесвам мицеларната вода на Гарние,както и балсамчето на Хималая-имах преди с какао,сега съм с другия вариант,който мирише на дъвка.Страхотен е!
    От заздравителя на Пърфект(зеления на снимката) бях много доволна,ползвах го преди година някъде и много добре влияяше на ноктите ми.

    1. Чудесно, аз не съм забелязала някакъв сериозен ефект.
      А балсамчето с аромат на дъвка само да го открия и ще си го взема и него 🙂

  2. Страхотни любимци. Не само твои, но и доста от моите открих в този пост 🙂 и много се радвам, че ти е харесало балсамчето на Хималая 😉

Leave a Reply

