Le Soleil – Giveaway

Привет, дами!

В края на месеца, и по точно на 23 март, Le Soleil става на 1 година 🙂
Все още си спомням трепета, с който създадох този блог. Приятното чувство от създаването на всяка една публикация не е утихнало, дори напротив.
Искам да благодаря на вас редовните ми читатели. Да ви благодаря за всеки един оставен коментар или лайк на страничката на блога във ФБ. Повярвайте ми, те са много важни за мен и ме карат да се усмихвам всеки път.

Дълго се чудих по какъв начин да отбележа Рождения Ден на моето местенце. Няма да правя разбор на изминалата година.
Реших да подаря нещо скромно, но наистина избрано от сърце и с голямо желание, на една от вас, моите редовни читателки.

Условията за участие в този Giveaway са:
1. Да следите блога във Фейсбук или Блогловин.
2. Да оставите коментар под този пост с вашия мейл за връзка
3.Да ми напишете, какви публикации предпочитате да четете
4.Да ми оставите някаква препоръка или насока, какво да подобря в публикациите, визията на блога или каквото вие решите. Подкрепям градивната критика и смятам, че тя е едно от нещата, които карат хората да вървят напред 🙂
5.Ако желаете можете да споделите нещо с мен или да ме попитате, каквото и да е

Можете да се запишете за участие до 23 март 2014г – 13:00ч., след което ще изтегля победителката и с публикация тук ще ви съобщя коя е тя!

Ето я и наградата:

giveaway

70 thoughts on “Le Soleil – Giveaway

  1. Честита 1-ва година на твоя блог!
    Предполагам, че като всяко начало ти е било трудно, но същевременно заниманието с блога ти е доставило удоволствие. Независимо, че почти преди рождения ден попаднах на твоя блог мога да ти кажа, че съм разгледала повечето статии, който си написала. Във всяка една има интересна и полезна информация. Даже всеки ден надничам да видя дали си написала нещо ново.
    Продължавай със същия ентусиазъм и позитивизъм да споделяш твоите мнения и впечатления от козметиката и всичко, което те впечатлява!
    Успех

  2. Здравей и честит празник след 2-3 дни 🙂
    Аз на скоро открих блога ти и направо се изумих колко ми хареса. По принцип не си падам много по тези неща, но твоите публикации ми грабнаха вниманието. Харесват ми гримовете, които правих, но може би, ако обясняваш малко повече с думи как ги правиш, ще бъде по-лесно за читателите.
    Благодаря и усмивки от мен 🙂

  3. Честит рожден ден, на прекрасния ти блог! Желая ти да продължаваш да се развиваш и да ни радваш с интересни публикации.
    Лично на мен ми е доста интересно да се отбивам тук, защото нещата, за които пишеш са достъпни за всички нас, а гримовете, които правиш са просто уникални. Поздравления! Много ме радва и фактът, че пишеш и за неща, които не са свързани само с козметика. Начинът, по който го правиш е много увлекателен. Продължавай все така да ни радваш.
    Успех 🙂

  4. Честит първи рожден ден! Поздравления за страхотния блог, който имаш. Най-много обичам да чета ревюта на козметични продукти и публикациите за месечните фаворити.
    Следя те в Bloglovin’.

    nastjanastja@mail.bg

  5. Здравей и честит първи рожден ден на страхотния ти блог! Следя те в Блогловин и много ми харесва да чета ревюта на продукти и месечните любимци,както и вдъхновенията.Успех!
    dani_free@abv.bg

  6. Chestit Rojden Den na prekrasniq ti blog!!!

    Pojelavam vse taka da bude interesen i vduhnovqvasht i da ima mnogo, mnogo novi chitateli:)

    Preporuki nqmam, sleda bloga i mnogo go haresvam:) Obicham publikacii za new haul i prazni opakovkii. Radvam se kato vidq revu za neshto, koeto toku shto e izllqzlo na pazara, koeto oshte ne poznavam i na koeto e napraveno podrobno revu vkluchvashto swatchove, cena i podrobna informaciq pridrujena sus snimki:)
    Uspeh i zanapred!!!
    vesssy2003@gmail.com

Leave a Reply

