Bourjois blush – 33 Lilas D’Or Review

Привет,  дами!

lilas d or

Не съм от момичетата, които не могат без руж, дори напротив.
Обаче изобилието от цветове и текстури ме изкушава и все по-често хващам четката за да нанеса цвят на скулите си 🙂
Последният, който си купих е  на Буржоа – Lilas D’Or. Спряган е за двойник на Nars Orgasm, което аз не мога да потвърдя, тъй като не притежавам втория.

Bourjois 33

Bourjois

Ружчето се намира в симпатична, кръгла опаковка изработена от пластмаса. Затварянето е магнитно и няма опасност от неприятни изненади в чантата.
Цветът му е прасковено розов, а текстурата изпечена. Ружът съдържа в себе си безброй миниатюрни, златни частички, които покриват скулите с много красив златен воал. Този блясък се забелязва на директна слънчева светлина или изкуствено осветление. Нанася се равномерно, добре пигментиран е и върху мен има добра издръжливост. Може да се нанесе леко за по-естествен вид, а също така, за вечерно излизане цветът успешно се надгражда.

swatch

В кутийката имаше и плоска четчица, която аз не ползвам и не помня, къде съм прибрала. Затова и не присъства на снимките.
Като единствен минус мога да посоча аромата му. Парфюмен, силен, който на мен изобщо не ми допада. Усещам го и известно време след нанасяне.
Ружът ми харесва, затова и правя компромис с аромата и продължавам да си го ползвам 🙂

Количество: 2,5гр.
Цена: около 15лв.

6 thoughts on “Bourjois blush – 33 Lilas D’Or Review

    1. Хахаххах защо?
      Да не е изсъхнал? Аз имам техни сенки, които изсъхнаха след няма и месец и не вадят никакъв цвят, но ружчето ми харесва 🙂

      1. Сигурно, защото след време тези ружове изсъхват супер бързо и направо трябва с нещо да ги рониш, за да стават за употреба 😦 Голямото количество отива но вятъра. Иначе са хубави в началото. Ползвай го често, за да му се насладиш напълно.

      2. на всяко слагане го изстъргвам със салфетка и после пак се спича като бетонна плоча! хррр!

Leave a Reply

