Pinks Beauty Box – Февруари 2014г.

Привет, дами!

Днес получих поредната си кутия на красотата – Pinks Beauty Box.

pinks 02

Не мога да кажа, че някой продукт силно ме е развълнувал, но не се и оплаквам.
Разочарована съм от цвета на сенките, който ми се падна. Със сигурност ще влезе в употреба за някой грим – експеримент, от тези, които ви показвам тук. Но предвид факта, че в ежедневието се гримирам “леко”,  черният цвят със сребърен блясък не е особено подходящ.
Идеята с витамините в такъв вид кутии не ми допада, със сигурност няма да ми влязат в употреба. Стремя се да си набавям, нужните на организма, витамини по друг начин.
Останалите продукти ще ми бъде интересно да ги пробвам. Когато придобия някакви впечатления, доколкото е възможно, предвид количеството им, ще споделя в отделна публикация.


Ето и пълен списък на продуктите 🙂

La Roche-Posay Hydreane BB крем – 15 ml.
Macadamia Deep Repair маска 2×15 ml.
Wet n Wild Mega Eyes – Smoky Black – оригинален размер 
Scottish Fine Soaps Poetica крем за тяло 5 ml.
AboPharma Abogerit 25 капсули
Revive Snails Extract крем за лице 3×2 ml.
Списание с 5 бр. мострички на La Roche-Posay
Огледалце с логото на Пинкс

La Roche-Posay

Macadamia

WnW

Poetica

Revive

pinks

2 thoughts on “Pinks Beauty Box – Февруари 2014г.

Leave a Reply

