ТАГ: Защо съм бютиблогър

ba4f6dc91d74e4c9eeabc73b2588c9f2

Привет, дами!
С Бери от Berrys-beautyplace този път направихме една по-различна обща публикация. Измислихме си няколко въпросчета, отговорихме на тях и ето ни ТАГ.

 1.  Какво ме накара да стана блогър?

Бери:  На първо време започнах да пиша с намерението да направя поредния женски сайт 🙂 Да, знам, доста амбициозно за човек, като мен, чиято амбиция се изпарява за секунди. В последствие зарязах „сайта“ за известно време и след това започнах да пиша на ново място, вече малко по-лично – за кучета, земетресения… моята гледна точка за нещата, които се случваха около нас.

LeSoleil (1+2):  Работя доста натоварваща психиката работа, в живота ми се случиха някои промени и малко преди да направя блога, имах нужда от нещо леко. Някакво приятно, красиво, ненатоварващо занимание. Ровейки се из нета, случайно попаднах на бюти теми във форуми, след това и на бюти блогове. Светът на грима и козметиката винаги ми е бил интересен. Приятно ми е да пиша за това ми хоби. И така, в този период, в който не исках да чета и слушам за всичките негативни неща, случващи се в милата ни родина и не само, си създадох едно приятно място, чрез което да се откъсвам от ежедневието и което да си е само мое.

2. Защо избрах да съм бюти блогър?

Бери:  След като известно време пишех буквално каквото ми хрумне, открих, благодарения на приятелка-бютиблогърка, света на бюти блогърите. По това време в България изключително малко момичета пишеха за козметика и взех, че с плахи стъпки се наредих до тях. С грима имах опит дотолкова, доколкото дядо ми е бил гримьор на старите български филми, а аз обичах да поръчам тонове козметика от Avonи Oriflame, които след това мирно си стояха в шкафа. Ползвах предимно бяла козметика и предпочитах такава. С четене и откриване на нови, и в нови за мен бюти блогове – български и чуждестранни, все повече любовта към гримовете и това, което можеш да направиш с тях се разрастваше. Днес мноооого ме е срам от някои от първите ми снимки, качвани като бюти блогър :DНе, че сега са перфектни, но пък тогава…. ще си замълча 😀

36e0fb9d67567d28a291e7d1ea474129

3.   Какви блогове чета?

Бери:  Aз съм си кифла. Въпреки, че ми липсват типични кифленски черти, заради които тази… „порода“ са споменавани по-скоро с лошо :DНо като една кифличка, харесва ми да чета бюти блогове и следя масово българсктие такива. Голямо удоволствие ми доставя да срещна някой нов, но наистина качествен бг бюти блог. В последно време, в България освен бюти блогове се появиха и доста симпатични местенца на много симпатични девойки, които пишат и малко по-лични постове – като MannieRox, NinaHaveHeart, Йори от Pull pulk revolving doors. Oбожавам и трите блога, без да са тясно бюти 🙂
LeSoleil:  В момента нямам много време за блогове, но не спирам да чета любимите ми лични, бюти и модни такива.

4.   Какви статии предпочитам в бютиблоговете?

Бери:  Що се отнася до бюти блоговете, много обичам постовете с любимци на месеца, разни нови благинки и тези с празните опаковки. Харесва ми да гледам красоти, независимо дали са мои или не 🙂
LeSoleil:  Всякакви, може би най-любими са ми ревютата на декоративна козметика.

 5.   Топ 3 любими БГ бюти блога

Бери: Ох! Много е трудно да изброя само пет, без някой да ми се разсърди хаха За всеки случай искам да ви насоча към страницата ми с Българските бюти блогове – всеки един от този списък ми е любим и го проверявам редовно за статии.

Но първите пет любими са ми:
1. Mirsea’sWonderland (Много те обичам, ей!)
2. LeSoleil (не го споменавам заради Криси, с която заедно попълваме този таг, но защото наистина ми е любимо местенце)
3. Justanotherblog (Това прекрасно кътче е едно от първите, които изобщо някога зачетох 🙂 Обожавам начина, по който Жени пише 🙂 )
4. Ida’sBeautyblog(Блогът на Ида също е един от първите, които чета, и един от първите, които съществуват на родна почва. Ида е голям сладур, дива, изпълнена с живот и пише прекрасно 🙂 )
5. Меggieandhereternalmakeuplove (имах щастието да гостувам тази прекрасна блогърка с невероятна любов, към всичко, що носи името червило 🙂 Невероятно сладка, с много приятен начин на изразяване 🙂
И знам, че трябваше да отбележа само 5, но не мога да не спомена прекрасното завръщене в блог-пространството на Ани от Dropsofrainbow– много обичам блога й и адски съм щастлива, че отново пише ❤

LeSoleil: Много трудно да ги събера в 5 защото са доста повечеJ

1.  berrys-beautyplace.blogspot.com/ – Блогът на Мери ми е любим не само, защото я познавам и харесвам като човек. Още преди да се запознаем, отваряйки нейния блог се чувствах като на сладки приказки с приятелка.
2.  desiveleva.com/ –  Блогът на Деси е толкава прекрасен, колкото и самата тя.
3.  acupofteiated.wordpress.com/  – Тея е толкова приятен човек, че няма как и блогът й да не е такъв.
4.  beautifullsin.blogspot.se/ –  От всичките публикации на Веси няма такава, която да не ми е била изключитерно полезна и интересна.
5.  idaandmakeup.blogspot.com/ –  Блогът на Ида мисля, че е един от първите бюти блогове. Спомням си, преди време, когато го открих, как го отварях всеки ден по няколко пъти с надеждата за нова публикация 🙂

6.  Топ 3любими чуждестранни блога
Бери: Тук вече няма шанс никоя блогърка да ми се разсърди хахаха

1. Zoella – aма много е щура тази мацка! Искренно завиждам и за косата, и за кожата й 🙂 И британският и акцент е тоооолкова сладък ❤
2. RosesofBeauty – тази мацка се гримира невероятно и има страхотни нежни черти 🙂 А и си упражнявам немския с нея хахах
3. Cappucino&Fashion – открих този блог скоро, но наистина ми е сред любимите. Авторката излъчва също много нежна красота 🙂

LeSoleil:
Това са първите три, за които се сетих и които харесвам:

garancedore.fr/en
atlantic-pacific.blogspot.com/
wendyslookbook.com/

7.  Има ли хляб в бютиблогърството в България?
Бери:
Ако някой ме беше питал преди една година, щях да кажа: Категорично не. Но днес ми се струва, че има една група от блогове, които спокойно могат да претендират да бъдат повече от това, което са 🙂 Имам предвид, че са наистина кадърно списвани, авторките им имат МНОГО представа и опит, свързани с козметиката. Разбират от това, което правят и го правят с удоволствие. Трябва да призная, че и това си личи и много лесно може да се различи един блог, в който авторката е наистина компетентна, от един, в който просто е сниман даден продукт, липсват дори основни характеристики за продукта и след това авторката умно заключава: „Харесва ми!“. Уви, срещат се и такива блогове сред българските, които за съжаление са направени със съвсем различна цел.

Наистина смятам, че си личи кои са наистина хубавите български блогове с компетентни авторки и тези, които са напълно посредствени с една-единствена цел: да изкарат нещо безплатно. Тази българска идеология: „все да изкярим нещо, ако ще и една дъвка да е“ винаги много ме е ядосвала. Искам да кажа нещо и на момичетата, които стартират своите блогове за безплатни продукти: Просто не го правете 🙂 Ако ви се пише в такъв блог, четете повече, научете се как се прави и го правете за кеф! Когато нещо се прави за собствено удоволствие, то винаги се получава и това се вижда от хората 🙂 И ако и блогърките, и ПР-ите разберат това, то наистина смятам, че в бюти блогърството в България има хляб 🙂

ПС: Държа да уточня: последното не е написано, защото не получавам безплатни продукти и съм възмутена, че блогът ми не се оценя :)))) Напротив, който чете блога ми, знае, че получавам такива, пиша за такива, но има и доста, които съм отказала. Сама преценявам какво ми  харесва и какво бих тествала 🙂 Така, че ИЗОБЩО не се чувствам пренебрегната :)))

LeSoleil:

В момента-не.
След време, ако самите блогърки се стремят към това – да.

496245272_985

8.   Купувам ли много козметика и какво ми е оправданието?

Бери: Ох, нямам оправдание. Купувам много! Всяка седмица задължително, ако ще и едно червило. Напоследък поръчвам предимно онлайн, и честно казано самият акт на избиране, слагане в кошницата, минаване през PayPal и източване на отънялата ми банкова сметка, ми носи невероятно удовлетворение хахаха Звуча като психично болна, но истината е, че купувам козметика, когато се почувствам леко депресирана и тъжна, а това задължително се случва в поне един ден в седмицата аххаха Зодия Близнаци съм, мисля, че това обяснява някои неща 🙂

LeSoleil:
Не мисля, че купувам много и все пак имам доста повече, отколкото ми е необходимо.

Не смятам, че трябва да се оправдавам .
Правя го защото ми харесва, открила съм това, което ми доставя доза удоволствие, което ме усмихва. И сега, сигурно ще прозвучи налудничаво, но освен да ползвам козметиката си  обичам да си я гледам и подреждам.

9.  Как се отнасят околните към хобито ми?
Бери:
Най-близките ми приятелки изобщо, ама грам не ги интересува :DДори не ме четат 🙂 Мъжката ми половинка редовно ми се цупондри, защото прекарвам повече време в писане и снимане, отколкото в гушкане 😀 (Държа да отбележа, че престоят ми пред компютъра от Нова година насам е намален тройно. Една новогодишна резолюция, която стриктно спазвам 🙂 )

LeSoleil:
Малкото хора, които знаят за него, също имат своите хобита и странности. Разбират ме и се радват заедно с мен на въодушевлението ми от поредната палитра сенки.

Няма да ТАГ-вам отделни блогове. Всеки, който пожелае нека се включи, с удоволствие ще прочета вашите отговори 🙂

*Снимките са взети от произволни източници от интернет.

9 thoughts on “ТАГ: Защо съм бютиблогър

  1. Отново сте измислите страхотен двоен пост, готин като вас двете ❤
    И сега ред на жалбите 😀 В любимите бг-блогове на LeSoleil под номер 4 виждам моя блог, само че не съм Ина, или си имала друг блог предвид 😀 хихихихих

    1. Изобщо нямам друг блог предвид 🙂
      Веси, ужасно засрамена те моля да приемеш извиненията ми, че съм ти объркала името!

      1. Казах го с най-добри чувства и няма нужда от извинения 🙂 Аз съм супер щастлива, че четеш блога ми и ти е полезен 🙂 Благодаря! 🙂

Leave a Reply

