Today’s makeup #14

Здравейте, дами!

И тук да благодаря за 200+ лайка във ФБ, всеки ми е много ценен и ме кара да се усмихвам 🙂
Благодаря и на една мила фея, която от вчера си има нова къщичка – berrys-beautyplace.blogspot.com

Сега малко за грима.
Отдавна ми се искаше да направя изцяло черен грим на очите. Оказа се изключително лесно и много ефектно на светлите ми очи. Обаче снимките, както обикновено, си бяха цяло предизвикателство. Първо ми падна батерията на апарата, търпеливо поизчаках да се зареди, след това се оказа, че светлината почти липсва.И така, имам три снимки, които са правени със светкавица и са почти прилични. Обикновено ги правя без и резултатът ми харесва повече, сега не се получи.

1_1

1_3

1_2

Продуктите, които използвах:
UD Naked palette – Creep
UD Naked palette – Gunmetal
UD Naked palette – Naked
UD Naked palette – Virgin
Bourjois Khol & Contour – 01 noir expert
GR Volume & Define Miracle Lash

18 thoughts on “Today’s makeup #14

  1. Суперррр!!!! Ако знаеш на твоите очи супер тъмно лилав опушен грим как готино ще стои!!! По-често прави smokey eye! 😀

      1. Много тъмно лилав, върху черна основа…разкош! Пък и с малко брокат…направо убива рибата!!! Аз имам една сянка на Makeup Geek, Drama Queen, която веднага ми идва на ум за твоя цвят очи 🙂

      2. Нямам много тъмно лилава сянка, но върху черна основа трябва да се получи с наличните. При първа възможност ще опитам 🙂

  2. Страхотен грим 🙂 Страшно харесвам опушени очи с много тъмни цветове. Но на мен няма да ми стои така добре, както на светли очи 🙂

  3. Впечатляващ, определено любимият ми грим от теб 🙂 През ден се връщам към публикацията и се опитвам да намеря време да го направя, още не съм си разпечатала моята Naked и това е една добра идея за първа проба

    1. Много, много ти благодаря 🙂
      Разпечатвай я палитрата и дано скоро намериш време за грим, този никак не е труден.
      И да покажеш резултата 🙂

Leave a Reply

