Арома – грижа за кожата и косата

Здравейте!

Започвам седмицата  с три продукта, които любезно ми бяха предоставени от Арома.
Околоочен серум, който е от нова серия продукти на фирмата, маска за коса от GreenLine серията и крем-лосион за ръце и нокти.

03

01

Околоочният серум Hyaluron и Retinol 30+ е предназначен за първи бръчки. Активните съставки на продукта са хиалурон и ретинол, чиято задача е да се борят с бръчките, финните линии и тъмните кръгове в тази така деликатна зона. Също така съдържа кофеин, който обещава тонизиране, освежаване и стягане.
Опаковката е изчистена, стандартна, продуктът има лек, ненатрапчив аромат.
Консистенцията е приятна, с бял цвят и се нанася лесно.
Единственият минус е, че при мен, отнема известно време до пълното попиване на крема.
Ползвам го от месец, не мога да кажа, че е заличил мимическите ми бръчици, но определено, веднага след нанасяне, усещам кожата си хидратирана. Не усещам тежест или дискомфорт в зоната, напротив околоочният ми контур е омекотен и изключително нежен на допир.
Цената му е около 6лв. за 15мл. продукт.

0
Отдавна съм фен на GreenLine серията на марката, останах доволна и от този продукт.
Маската е подхранваща, съдържа Q 10 и екстракт от бамбук. От фирмата производител обещават стимулиране корените на косата, заздравяване на косъма, обем, еластичност и блясък.
Продуктът е в пластмасова кутийка, цветът е бял, а ароматът много лек и нежен.
Нанася се върху измита и подсушена коса, изчаква се да подейства 2-3 минути, след което се изплаква. Аз я ползвам 2 пъти седмично, не след всяко миене. Консистенцията е приятна, нанася се лесно, аз не слагам от продукта в корените, само по дължината на косата.
И преди съм споделяла, че моята коса е фина с лесноомазняващи се корени и без особен обем. Маската не утежнява допълнително косата ми, прави я лесна за разресване. От както я ползвам не съм забелязала да се оплита, което ми се случва често особено през зимата, когато почти всеки ден нося шалове. Въпреки, че се боядисвам често и от дълго време косата ми е сравнително здрава и с хубав блясък, затова не мога да кажа дали маската има такова действие. Със сигурност бих опитала и останалите маски от серията.
Цена: 3,50лв.
Количество: 240мл.

222

Кремчето отнесох в работата си, където често ми се налага да си мия ръцете и засега ги опазвам мекички.
Съдържа масло от ший – омекотява и предпазва, витамин Е – антиоксидантно действие и Д-пантенол – подпомага заздравяването на ноктите.
Консистенцията на крема е нито много течна, нито гъста, нанася се лесно и попива сравнително бързо. Харесва ми, че  не оставя мазен филм и наистина предпазва ръцете от напукване.
Единственото, което не ми допада е ароматът, който не мога да нарека неприятен, просто не е “моят”, за щастие е лек и бързо спирам да го усещам.
Цена: 2,40лв.
Количество: 75мл.

Leave a Reply

