Golden Rose Matte Lipsticks

Привет, дами!

Днешната публикация е за две от новите матови червила на ГР. Серията e Velvet Matte, а наличните цветове са 20. Аз избрах два нюанса, приложими за ежедневието ми, номерата им са 03 и 09.
Опаковката е стандартна, пластмасова, останах неприятно изненадана от затварянето на червилата. Няма го онзи механизъм, който подсигурява от изненадващо отваряне в чантата и червилото много лесно може да се окаже с паднало капаче. Другото, което не ми хареса е формата на самия продукт. Уж стандартна, но върхът на червилото е остър и леко завит, което лично на мен не ми е особено удобно. Като цяло съм доволна от покупката си и не знам защо реших да започна с тези два минуса. Надявам се да не съм ви отказала от прочитане на цялата публкация 🙂

2

Червилата са с приятна, кремообразна формула, която много бързо изсъхва на моите устни. Това ги прави и сравнително дълготрайни, при мен издържат около 4 часа без да избледнеят.
Финишът им е матов, както подсказва и името. Нанасям ги задължително върху балсам, в противен случай със сигурност ще подействат изсушаващо на моите устни.
Ароматът е на червило, леко сладникав, не е силен и аз почти не го усещам след нанасяне.

4

03 е бежов нюд, който на моите устни стои доста по-светло, отколкото в гилзата или нанесен за проба върху ръката. Много приятен цвят, но не препоръчвам нанасянето му върху дори леко напукани устни, защото подчертава всяка неравност.

555

09 е в  наситено розов цвят, който на устните ми изглежда по същия начин, както и в гилзата.

6

11

Цена: около 4лв.
Количество: 4,2гр.

4 thoughts on “Golden Rose Matte Lipsticks

Leave a Reply

