Color Inspiration – Yellow

Привет, момичета!

Напоследък почти не ми остава време за блога. Надявам се скоро да успея да организирам ежедневието си и да започна да пускам публикации по-често.

Днешното ми цветно вдъхновение сигурно ще ви се стори странно. През зимата – жълто 🙂 Обичам всички цветове целогодишно и не се страхувам да ги нося. А какво по-хубаво от слънчево жълт акцент или основна дреха в облеклото през мрачните дни.

2e2e8785f923cbcb2754f3264f2ff480

33d4e20732088fdef4e71e00e3591f21

ef456d42f79c5794a4598491c1cf669a

67019bc59fb5ab0bb923bbaca3120682

DELPOZO Spring / Summer 2014 collection shown at New York Fashion Week

868661652b3e92ecf268e4e40228299d

103b69a1ad10cf33fbf4f8ef90ffaa28

a010632bfbfec932e7bbb0e1a2e47ff0

И за десерт – любима блогърка, Мери от Womanberry.

lux2

* Всички снимки са взети от произволни източници от интернет.

10 thoughts on “Color Inspiration – Yellow

  1. Ох! Сърцето ме боли! Искам всичко!
    Благодаря, че си включила и мен с моето скромно жълто палтенце ❤

  2. Толкова свеж цвят е жълтичкото. Точно заради светлостта му доста го избягвах и си мислех, че на бяла кожа ще изглежда странно, но и на нея изпъква 😉 Това е и любимият цвят на сестра ми 😉

    1. Аз съм на мнение, че всеки цвят отива на всеки човек, само трябва да се подбере точният нюанс 🙂

  3. Мечта ми е да има такъв пуловер с гигантска плетка – дори да не е жълт. Лошото е, че дълбоко-практичното чудовище в мен /зодия дева демек/ крещи, че тази дрешка, изпрана през ноември, ще съхне поне до март … разбира се, вариант е да я пера веднъж годишно през юли 🙂 🙂 🙂
    Истината е, че пуловерът е колкото красив, толкова и неудобен – почти бях надвикала чудовището, когато комфорто-любецът /друго чудовище с неизвестна зодия/ прозря истината 😦
    пп за мен – сладкишите, чантата и Мери на кафе 😉

  4. Жълтото определено не е моя цвят. 🙂 Първата пола и пуловера са много ефектни, харесват ми, обаче се съмнявам, че бих ги носила. А Мери е такава сладурка! 🙂

  5. Аз изобщо не бих се замислила за втория пуловер, за полата малко. Но ако я имам под ръка в това съчетание със сигурност ще си ги нося 🙂

Leave a Reply

