The Body Shop – Chocomania Body Butter

Привет, дами!

Не се чудих дълго, каква да е първата ми публикация за 2014-та. Преди време ви се похвалих, във ФБ страничката ми, с невероятна кутия пълна с козметични изкушения, която получих от една прекрасница.
Вътре в кутията открих маслото за тяло на  The Body Shop, което е първият ми продукт на марката, подозирам, че няма да е последният.

the body shop

Chocomania Body Butter се намира в пластмасова, кръгла кутийка с капаче на винт. Консистенцията е гъста, кремообразна, леко твърда.При загребване маслото омеква и се нанася много лесно и равномерно върху кожата, не се разтича. Попива бързо, но за известно време оставя лек филм, който мен не ме притеснява и не ми създава дискомфорт.
Споделяла съм ви, че мазането с лосиони не ми е от любимите занимания. Това беше така, докато не попаднах на точно това масло и по-скоро на божествения му аромат. А той за мен е пристрастяващ, шоколадов, но не химичен. Веднага след отваряне на кутийката наоколо се разнася богатият му, сладникав аромат, като на току що извадени от фурната шоколадови бисквитки. Ползвам маслото вечер, преди лягане и усещам миризмата му до сутринта.

chocomania

Продуктът обещава 48 часа хидратация, не съм го тествала толкова време, но и моята кожа не е суха. След нанасяне дълго време усещам кожата си хидратирана, гладка и много приятна на допир.
Ако обичате ароматът на шоколад и какао задължително трябва да опитате това масло. Аз съм влюбена в него, не ми се иска да свършва.
Единственият минус, който мога да посоча е, че за съжаление,  продуктите на The Body Shop не се намират в България.

body shop

състав:
Water (Solvent/Diluent), Butyrospermum Parkii (Shea Butter) (Skin-Conditioning Agent/Emollient), Glycine Soja (Soybean) Oil (Emollient/Skin Conditioner), Honey (Natural Additive), Sucrose (Flavoring Agent), Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter (Emollient), Orbignya Oleifera Seed Oil (Emollient), Cetearyl Alcohol (Emulsifier), Glyceryl Stearate (Emulsifier), PEG-100 Stearate (Surfactant), Cocos Nucifera (Coconut) Oil (Emollient/Hair Conditioner), Beeswax (Emulsifier/Emollient), Bertholletia Excelsa Seed Oil (Emollient), C12-15 Alkyl Benzoate (Emulsifier), Caprylyl Glycol (Skin Conditioning Agent), Ethylhexyl Palmitate (Skin Conditioning Agent), Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil (Skin-Conditioning Agent), Fragrance (Fragrance), Dimethicone (Skin Conditioning Agent), Olea Europaea (Olive) Fruit Oil (Emollient), Sclerocarya Birrea Seed Oil (Skin Conditioning Agent), Xanthan Gum (Viscosity Modifier), Aloe Barbadensis Leaf Juice (Skin Conditioning Agent), Disodium EDTA (Chelating Agent), Linalool (Fragrance Ingredient), Sodium Hydroxide (pH Adjuster), Limonene (Fragrance Ingredient), Coumarin (Fragrance Ingredient), Denatonium Benzoate (Denaturant), Citral (Fragrance Ingredient), Citric Acid (pH Adjuster), Caramel (Colour), Yellow 6 (Colour), Red 4 (Colour).

5 thoughts on “The Body Shop – Chocomania Body Butter

    1. Наистина е много хубав, аз съм си набелязала доста от продуктите им, остава само да се сдобия с тях 🙂

Leave a Reply

