Favorites 2013

Привет, дами!

Днешната публикация е за любимите ми продукти от декоративната козметика за 2013-та година.
Не са много, но за сметка на това подбрах тези, към които посягах най-често през годината и от които наистина съм доволна.
За повечето от продуктите имам отделни публикации, затова тук само ще спомена за всеки по няколко думи.

favorites_4

През последните месеци открих красотата на нюд грима. Почти всички от любимците ми, както ще забележите са в неутрални тонове. Изключение прави прекрасния пигмент на КИКО, който нося предимно на долния клепач, като акцент. Тук е изключително трайната гел очна линия на Maybelline и отново супер трайния и любим мой молив на Avon – Super Drama. Известната 14-ка на Flormar и любимата ми сянка Color Tattoo в цвят taupe.

favorites

Не нося ФДТ, ББ кремовете също не ми бяха любими, докато не опитах този на КИКО, страхотен е.

favorites_2

Това е годината, в която официално обикнах червилата. Манията ми към сенките за очи бавно прави път на тази, към червилата. Ето ги и любимците:

favorites_1

Преминавам към пудри, ружове и хайлайтерите 🙂 До скоро не мислех, че имам нужда от руж, срам да го казва бюти блогърка 🙂 Обаче започвам да се пристрастявам към тях, тук съм сложила двата  ми любими за годината, UD и Karaja.
Перлите на Guerlain са си класика, а пудрата на Essence от серията Здрач е може би най голямото ми попадение за 2013-та.

favorites_3

Това са абсолютните ми любимци за изминалите 12 месеца, нямам търпение да разбера, какви козметични открития ще ми предложи следващата година.

5 thoughts on “Favorites 2013

  1. Този руж на Караджа и аз доста го заглеждам 🙂 Но ми се стори доста пигментиран, а аз исках по-естествен вид и за това си купих АртДеко 🙂 Иначе е страхотен.

  2. Всеки продукт ми изглежда страхотен! 🙂 Много приятна статия. Откъде си купуваш Kiko?

Leave a Reply

