Любимите ми лакове за нокти през 2013 г.

Здравейте, дами!
Днес започвам серията от постове с любимци за изминалата година.
В тази публикация ще ви покажа част от любимите ми лакова за нокти.
Първоначално мислех да подбера 10, но след това реших да бъдат 12 – за всеки месец от годината по един.
Ето ги и лаковете, които носих най-често през 2013г.

all

1
Януари беше тъмно сливово-лилав с Maybelline Colorama # 135

За Февруари това прекрасно синьо на Essence, което не зная дали присъства в новите опаковки и имена на марката.
Женският месец, Март с магнетичното червено на Catherine Arley #946
Desktop3

Април беше тюркоазен с Golden Rose Rich Color # 19
Май
 и любимият ми Flormar #35
Началото на лятото е и това се забелязва върху маникюра ми, Golden Rose Rich Color # 06 за месец Юни.

2

Кога, ако не Юли месец ще извадя кораловия маникюр на показ, ето го и любимото ми коралово на Perfect.
Август месец е и е време за пясъци, морски, а защо не и лакови – Golden Rose Holiday №53.
След всичките тези цветове идва Септември и малко розов нюд с Gabrinr #306.

юли-декември

През Октомври отново се размечтавам за пясъци, но този път лакът е по-тъмен, все пак идва зима – Golden Rose Holiday №58.
Изключително красивият Flormar #418 също е в списъка, а неговият месец е Ноември.
За сега Декември е червен (Catherine Arley #660), но има време нещата да се променят и към него да включим зелено, блясъци, брокат…..

Това са част от любимите ми лакове, които красяха маникюра ми през изминалата година.
Имате ли любимец, откроил се сред останалите ви лакове?

9 thoughts on “Любимите ми лакове за нокти през 2013 г.

  1. Вярно е,че двете с Тея сте най-готините 🙂
    А идеята за лак за всеки месец от годината е супер,публикацията се е получила върха!

  2. Изборът на лак за всеки месец от годината е супер идея!Трябва да взема Golden Rose Rich Color # 19, много добре изглежда! 🙂

Leave a Reply

