Bvlgari Omnia Green Jade

Привет, момичета!

Гледам да изпълнявам обещанието си и пускам публикации по-често.
Днешната е парфюмна и е втората такава в блога ми. Главният герой е  Omnia Green Jade на Bvlgari.

BOG

Вероятно съм споменавала, но харесвам ненатрапчивите, зелени, цитрусови аромати, Omnia Green Jade го усещам, като такъв. Ароматът е опрeделян, като пролетен, аз обаче не се влияя от сезоните, при избора си на парфюм, а и не само.
Това симпатично флаконче ми беше изпратено преди време от fragrances.bg заедно с няколко мострички, за които ще напиша малко първи впечатления по-надолу в публикацията. Сега ще се върна на Green Jade. Като начална нотка в него е заложена зелена мандарина, сърцевината му е съставена от божур, жасмин и цвят от круша, които правят път на базисните нотки от шамфъстък и мускус. На моята кожа ароматът е изключително траен, не ми се налага да го подновявам през деня.

BOG_1

Ако си търсите лек, ефирен, елегантен, ежедневен аромат с две ръце ви препоръчвам да опитате този. След дълго прекъсване ми предстои връщане на работа, това е идеалният офисен аромат. Той е лек и свеж, подходящ за ежедневието.
Оставя своя отпечатък, но не е натрапчив, той, както и Au the blanc са ми онези базови парфюми, към които се връщам винаги след някой цветен или сладък експеримент.

Ето и по няколко думи за следващите аромата, от един неспециалист, тоест от мен.

BOG_m

Bvlgari Omnia Amethyste
Лилавата omnia отново е лека и ефирна, но тук долавям една сладникава нотка, която напълно липсва в грийн варианта на парфюма. Щом на мен ми допада, значи тази сладост не е прекалена, примесена със свежестта на аромата се е получило нещо много приятно.

Boss Jour Pour Femme, когато за първи път усетих този аромат си представих шкаф пълен с козметични изкушения. Много приятен, пудрен, не знам дали има такова определение, но наистина това е, което аз усетих. Толкова е изтънчен и чист, не случайно точно прекрасната и моя любимка Гуинет Полтроу представя това изкушение.

D&G The One Desire, името и дизайна на флакона на този парфюм подсещат, че тук не става въпрос за нещо офисно-ежедневно.  За мен е сладък и тежък, вечерен аромат, определян е, като ориенталски. В състава му има ванилия, карамел, сандалово дърво, мускус. Не е моят аромат, но не мога да отрека, че е запомнящ се.

Versace Bright Crystal е следващият парфюм, който мисля да прибавя към скромната си колекция. Толкова е цветен, нежен, женствен.  Въпреки, че не е типичният за моя вкус аромат, ми хареса и то много. Върху кожата ми го усещам като цветна градина в края на лятото, когато всички прелестни цветя са показали своя аромат и цвят.

*Написаното в тази публикация са мои лични впечатления и размисли, не твърдя, че разбирам от парфюми. Споделям моите усещания на парфюмен неспециалист

2 thoughts on “Bvlgari Omnia Green Jade

  1. За пореден път се убеждавам, че парфюмите са от кожа до кожа изключително различни. При мен Green Jade изобщо не беше траен, не го усещах и се налагаше да го подновявам. Boss Jour Pour Femme, ми е фаворитът от мостричките. ❤❤❤

Leave a Reply

