Pinks Beauty Box – Декември 2013/Януари 2014

Здравейте, момичета!

Днес пристигна и моята кутия на красотата. Със сигурност вече сте запознати със съдържанието й, аз накратко ще напиша, какви са моите впечатления от нея, като цяло и от самите продукти вътре.
Кутията беше анонсирана, като двойна, за два месеца е, но цената отново остана 15лв. с включена доставки. Мнението на първите получили я е предимно негативно и аз разбирам защо. Очаквах повече продукти, а в нея намирам също толкова, колкото и през отделните месеци, така че няма как да се съглася, че получих двойна кутия.
Не знам дали ще се откажа от абонамента, по-скоро не, за сумата, която плащам не очаквам скъпи продукти в пълен размер.

pinks

Ето, какво намерих и в моята кутия – Зимна приказка:

Първото нещо, на което погледът ми се спря е красивата картичка, рисувана от деца в ателие Прегърни ме. Ателието се занимава с работа с деца в неравностойно положение. Тук ядът ми към Pinks се изпари, имам специално отношение, към хората в неравностойно положение и вече достатъчно години работя в сферата, нямаше как да не се зарадвам на картичката.

kartichka

Преминавам към продуктът, който ми хареса най-много. Това е лифтинг кремът против бръчки със стягащо действие на Lierac. За щастие още не съм във възрастта, в която този тип кремчета са ми необходими, но с удоволствие бих изпробвала този.
Lierac Coherence L.IR крем 15мл.

lierac

В една от миналите кутии имаше шампоан на PHYTO, който изобщо не ми допадна. Сега се надявам да остана доволна от балсамът за обем, който е подходящ за моята финна коса.
Phytobaume Volume балсам 50мл.

phyto

Продуктите на Scottish Fine Soaps не са ми познати, така че сега ще опитам нещо ново. Дано ми допадне сапунчето, което открих в кутията си.
Scottish Fine Soaps Au Lait 25гр.

Виши отново присъства с две мострички на озаряващия ФДТ, който предстои да бъде пуснат на пазара. Не съм впечатлена предвид това, че вероятно цветът няма да ми пасне, а и не ползвам ФДТ.

vichy

От селекцията продукти на Wet n Wild, ми се падна блясъкът за тяло. Сама не бих си купила този продукт, но предполагам, че ще го ползвам поне веднъж през предстоящите празници.
Wet n Wild Mega Sparkle Confetti 6гр.

Ще завърша с ароматите, които открих в кутията си:
Georgio Armani Si 1.5ml.
Burberry Body 2ml.

wet n wild

4 thoughts on “Pinks Beauty Box – Декември 2013/Януари 2014

  1. Kaртичката е страхотна 🙂 Похвално е 🙂 Но кутията определено не изглежда като двойна 🙂

  2. Ако бяха поискали пари като за двойна дори аз бих я върнала :)) По-скоро е прилична единична.Ако и другите единични бяха така, щеше да е добре 🙂

Leave a Reply

