Балсами за устни

Здравейте, дами!

Днес публикацията е посветена на три балсамчета за устни. Ако в по-топлите месеци пропускам да сложа нещо омекотяващо на устните си, то през зимата това е задължителна стъпка, особено преди излизане от къщи. Продуктите, за които е днешната публикация, са на изключително достъпни цени и могат да бъдат намерени лесно.

all

Започвам с любимеца ми в момента, това е балсамчето с невен на Alverde. Да отбележа, че устните ми са в сравнително добро състояние и не изискват някаква специална грижа. Балсамът на Алверде е в удобна опаковка, като на червило, на цвят е бледо жълт и с приятна, мека, кремообразна текстура. Нанася се лесно, не лепне и не се усеща върху устните. Не дава цвят или блясък, стои естествено.  Ползвам го от месец и мога да кажа, че определени има омекотяващо действие, а също така и не позволява на устните да се напукат.

alverde

Nivea Lip Care – Strawberry kiss, този балсам ползвах доста години. За отрицателно време се справяше дори със силно напуканите ми устни, след това обаче, сякаш спря да ми действа и дълго време точно тази опаковка стоеше забравена в шкафа. Той също е много лесен за нанасяне, с мека, кремообразна текстура. Има лек аромат на ягоди, който на мен не ми е неприятен и аз не го усещам, като химичен. Придава леко червеникаво оцветяване на устните, не лепне.

nivea

Завършвам с Balea young Lovely Raspberry. Това определено не е “моят” балсам за устни, като започна от това, че не ми допада химичният му, за мен, плодов аромат и завърша с това, че по никакъв начин не изпълнява предназначението си. След нанасяне дълго време го усещам, което също никак не ми харесва. Не е за пропускане и това, че не е особено удобен за нанасяне, особено, когато съм навън. Сигурна съм, че на много момичета това балсамче им харесва, но аз не бих купила отново такъв продукт на марката.

balea

Това са моите балсами за устни, които със сигурност ще се увеличават, предвид настъпващата зима и ежедневната нужда от предпазване, хидратация и омекотяване им 🙂

6 thoughts on “Балсами за устни

    1. Аз го взех точно, защото си търсех натурално 🙂
      Ето го състава:
      Ricinus Communis (Castor) Seed oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Hydrogenated Coco Glycerides, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax, Cera Alba (Beeswax) Copernica Cerifera (Carnauba) Wax, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Calendula Officinalis Flower Extract*, Aroma (Flavor), Linalool**, Benzyl Benzoate**, Tocopherol
      *ingredients from certified organic agriculture
      ** from natural essential oils

  1. Днес си взех на Алверде с мандарина и ванилия точно заради състава. От 2-3 ползвания съм доволна. Имах и на Нивеа, но с череша, и както и ти спомена след известно време спира да действа. Ако не си пробвала балсамите на Хималая, препоръчвам ти ги. 🙂

    1. Още не съм, но скоро ще си взимам поредния шампоан на Хималая, към него и един балсам ще прибавя 🙂

  2. И аз препоръчвам балсамите на Хималая! За мен балсамите са като за Мери кремовете за ръце. Признавам сръка на сърцето, че съм балсамохоличка (Добре че не е скъпа зависимост). 🙂

Leave a Reply

