Today’s collage #3

Привет, дами!

Хубавото време навън и усмихващото се от сутринта слънчице, ме накараха да извадя една от любимите ми рокли. Сигурно вече съм споменавала, но за разлика от лятото през есента и зимата, стига да не е ужасно студено, обожавам да нося рокли. Повечето са в сивата гама, което е странно за мен, защото аз обичам всички цветове и изобщо не се притеснявам да ги нося. Но почти винаги, когато избирам рокля или туника за студените месеци, се прибирам с нещо в сиво. Тази е шита, случайно видях плата и той толкова ми хареса, че трябваше да му измисля приложение.
Лакът е от пясъчните на Голдън Роуз, №58, червилото е Avon Color Trend – Intimate.
Сенките не бяха най-добрият възможен избор, те са на Артдеко, светлата е 396, а тъмната 96.

Collage

2 thoughts on “Today’s collage #3

  1. Едно от най-любимите ми червила! 🙂
    а на роклята наистина повече ще й отива светлата сянка + тъмно сиво 🙂

    1. Червилото и на мен ми е любимо!
      Сбърках с цветовете на грима, добре, че поне беше лек и не личеше много 🙂
      Тези дни ще има поправителен 🙂

Leave a Reply

