I ♥ Winter TAG

Този ТАГ видях в блога на Меги и веднага ми се прииска да го направя!
Зимата не е от любимите ми сезони, не обичам да ми е студено, но пък обожавам коледните празници. Рожденият ми ден, а и на повечето ми роднини, тоест на всички без детето, са точно през зимата. Коледната украса, приповдигнатото настроение, бялата снежна покривка, като се замисля ще се окаже, че плюсовете са доооста повече от минусите 🙂

snow
снимка: Интернет

Ето ги и въпросите:

1.Любим лак за нокти през зимата?
Любимецът ми за сега е този Catherine Arley.

CA

2. Любим продукт за устни през зимата?
Различни балсамчета за устни, в момента ползвам един на Алверде, който скоро ще видите в любимците ми за изминалия месец.

3. Любима зимна дреха? 
Топлите и мекички пуловери

wtag

4. Най-носен аксесоар през зимата?
Шаловете, успяват да разнообразят визията, да направят скучното палто интересно и …… топлят 🙂

wtag_1

5. Любим аромат/ свещ през зимата?
Ароматът на естественото коледно дръвче, както и на току що обелени мандаринки и портокали. Не си падам по ароматните свещи.

6. Любима зимна напитка?
Кафе, обичам кафето и то ми е любимата напитка без значение от сезона.

7. Любим коледен филм?
Обожавам почти всички коледни филми, без значение, че повечето съм гледала не веднъж или два пъти. 

8. Любима коледна песен?
И тук любимците са повече от един, но тази е първата, която започнах да си припявам, когато прочетох въпроса.

9. Любима коледна храна?
Всичко, което слагаме на масата на Бъдни вечер. От няколко години приготвям всичко сама и удоволствието е двойно, разбира се с помощта на половинката, но главният готвач съм аз 🙂

10. Любима коледна украса тази година?
Нямам любима, обичам всичко свързано с  Коледа, у дома винаги е шарено, никога не се придържаме, към определени цветове или стил.

снимка: Интернет
снимка: Интернет

11. Кое е първото нещо в коледния ти списък с желания?
Винаги на първо място е здравето за мен и хората, които обичам!

12. Какви са плановете ти за коледните празници?
Тези дни винаги прекарвам със семейството си, а в последните години никой не може да ме откъсне от собствения дом, съпруга и мъничкото ни детенце.

3 thoughts on “I ♥ Winter TAG

  1. Аз вчера си запълних коледния плейлист в YouTube и тази песен също фигурира там 🙂
    ох, много ми харесват всички тези тагове ❤

Leave a Reply

