BVLGARI EAU PARFUMEE AU THE BLANC

Здравейте, дами!

Това мисля е първата ми публикация за парфюм. Не, че не обичам парфюмите, напротив, но ми е трудно да направя едно от вълнуващите описания на аромата и чувствата, които поражда той, каквито съм срещала из интернет пространството. Сега обаче, реших да ви покажа ароматът, който постоянно присъства в парфюмната ми колекция.
Редовете по-долу са личните ми мисли и впечатления от продукта, описала съм това, което усещам аз без да имам никакви претенции за специалист.
bulgari

Eau Parfumée au thé blanc  на Bvlgari го определям, като унисекс парфюм, за мен той не е категорично дамски.
Флаконът е с елегантен и изчистен дизайн от прозрачно и матово бяло стъкло със сребърна капачка.

Без много да се замислям бих го описала, като неангажиращ, лек, ежедневен, но не безличен или незабележим.
Аз не съм фен на тежките и сладки аромати, разбира се с някои изключения. Този определено не е от изключенията, на мен ми ухае на свежест, на първия сняг, който натрупа при нас преди няколко дни. Да си призная затова точно сега се сетих за него и реших да му посветя публикация. Откакто навън всичко е бяло всеки ден съм с него. При мен трайността му е добра през целия ден, не смятам, че е необходимо подновяването му.

bulgari_1

Au The Blanc е с флорално-дървесен аромат. Основната му връхна нотка е на бял чай, а също така и пелин, бергамон, горчив портокал и портокалов цвят. Средните нотки са черен пипер, кардамон и кориандър, а базсните кехлибар, мускус, роза, жасмин и дървесни нотки.

Това определено е единственият парфюм, който не ми омръзва. За финал, като едно от най големите предимства на парфюма, за мен,  е това, че доста чувствителната ми на аромати половинка го харесва. Много трудно откривам нещо, което да му допадне, а този понякога дори улавям, че го е ползвал.

Вие имате ли си аромати, с които да свързвате първия сняг?

Leave a Reply

