Празни опаковки #1

Привет, момичета!

Събрала съм няколко празни опаковки от различни разкрасителни продукта и тъй като харесвам този тип публикации, реших да напиша една, преди да ги изхвърля. Вероятно следващия подобен пост няма да бъде скоро, както всяко обичащо козметиката момиче имам по няколко опаковки от всеки нужен и не толкова нужен продукт и те няма свършване. Трябва нещо да ме е впечатлило страшно много за да ползвам само него и бързо да видя дъното му.
Ето ги и моите празни опаковки 🙂

PO1_2

PO1_4

Figs & Rouge balm
Балсамчето имам от първата Притибокс и определено ми допадна много, дори ароматът, който за повечето хора е странен, ми хареса. Много добре омекотява устните ми, не лепне и нямам неприятно усещане, след като го нанеса. Като огромен плюс ще отбележа и това, че е 100% Organic. За съжаление след по-малко от 4 месеца балсамчето промени консистенцията си, което не ме притесни особено, но след това и ароматът му стана друг, затова се наложи да спра да го ползвам. На опаковката е обозначено, че срокът на годност е 1 година след отваряне. Въпреки това бих си го купила отново. Успокоява ме фактът, че натуралната козметика няма консерванти и следователно се разваля по-бързо.
Oriflame Elvie body cream
Много рядко поръчвам козметика от Орифлейм, но кремовете им за тяло в кутийка са ми любими. Този не прави изключение, кожата ми след него е много гладка и приятна на допир. Ароматът му е хубав, попива сравнително бързо и не оставя мазен филм.
Garnier Intensive Care
Любимият ми крем за ръце, никога не оставам без него. Мажа ръцете си вечер и на сутринта дори да са били напукани изглеждат добре и са изключително меки.
Avon Naturals superfruit souffle
Тази маска за коса на Ейвън използвах и като балсам. Не е нещо особено с изключение на аромата, който обожавам. Ефект от нея не усетих, но поне косата ми беше лесна за разресване след баня. Но и моята коса е сравнително здрава и лъскава, така, че не изисква особена грижа и мога да си позволя по-ниска взискателност към този тип продукти.

PO1_3

John Frieda шампоан и балсам.
Бях ги включила в септемврийските си любимци за месеца. Не видях някакъв уау обем, но определено след ползването им косата ми беше една идея по-обемна. Много важно за мен е, че не омазняваха допълнително склонните ми към това корени, а и не изсушаваха краищата на моята коса. Със сигурност бих си купила отново шампоана и то скоро, само да свърша поне още един от наличните 🙂 За балсама не мога да кажа нещо лошо, но при това изобилие на пазара мисля, че няма да си го купя отново, предпочитам да изпробвам нови неща.
Aroma Fresh Shampoo for greasy hair
Този шампоан изобщо не зная защо съм го купила. Изхвърлям го почти пълен, ароматът му за мен е ужасен, а и не виждам в него някакви качества, които да компенсират неприятния мирис.
Himalaya Protein Shampoo Volume & Bounce
Това е поредният протеинов шампоан на Хималая, който ползвам. Тези шампоани са единствените, които се справят с бързоомазняващите ми се корени, не съм забелязала да придава обем, както обещават от фирмата производител, но предвид останалите му качества, това не е проблем за мен. Вече си купих нов, гледам винаги да имам от протеиновите им шампоани в банята.

PO1_1

Спирали винаги имам по няколко отворени 🙂
Двете на ГР си купих от любопитство, след добрите ревюта за тях в блог пространството. И наистина се оказаха много добри за цената си от 2-3 лв. Тушът не е възможно най-черния, но не слепват, дълги часове не се ронят, но и аз не се сещам за спирала, която да ми се е ронила. Чистят се лесно от миглите. С две думи, харесаха ми, бих опитала и жълтата от серията.
Super Drama на Avon определено не е моята спирала. Стори ми се по-течна отколкото ми допада и слепваше миглите ми ужасно. Бях я оставила 1-2 месеца и я пробвах отново преди да я изхвърля, през това време консистенцията й се беше сгъстила и може да се каже, че се нанасяше значително по-добре. Четката й е различна и интересна, на мен ми е лесно да се гримирам с нея. Със сигурност не бих си я купила отново, особено, когато се намират по-добри спирали, както тези на ГР за двойно по-ниска цена.

Това бяха моите празни опаковки, които най-накрая с удоволствие ще изпратя в кофата за боклук, където им е мястото вече 🙂

10 thoughts on “Празни опаковки #1

      1. Намерих случайно няколко продукта на тази марка и съм супер доволна за сега,искам да пробвам повече неща,но тук ги няма,записвам си в уишлистата за Бг 🙂

    1. Задължително да споделиш мнение, ако го вземеш 🙂
      Аз досега наистина не съм имала такъв ефект с друг.

  1. И аз съм много доволна от шампоана. Мисля, че марката има много добри продукти 🙂

    1. Аз имам техен ексфолиант, доволна съм и от него, а съм срещала добри мнения и за балсамите им за устни.

Leave a Reply

