Една сутрин на три блогърки

Привет, дами!
Днешната публикация е малко по-различна, надявам се да ви допадне!
Както знаете всяка седмица с Мери-Бери правим общ пост, днес към нас се присъедини и Веси. Трите решихме да ви разкрием, как протичат нашите сутрини 🙂

СЪБУЖДАНЕ/СТАВАНЕ

Веси: Ако мога да избегна сутрешното ранkо ставане е страхотно :), а това се случва често. Обикновено ме събужда алармата за ставане на мъжО за работа.
Мери: При мен в общи линии се състои в две части. Сутрин в 7:10 звъни най-първата аларма – тази на приятеля ми, за работа. Моят телефон е нагласен да звъни в 7:20, като до 7:40 се snooze-ва, след което приятелят ми става за работа. Аз нагласям моята аларма за 8:40. В заветния част тя започва да звъни, аз съответно я snooze-вам отново – през десет минути и така до 9:10. Тогава пускай wifi-то на тела и започвам да се разбуждам. Около 9:30 вече се изхлузвам от кревата с едно отворено око.
Криси: Моят ден започва около 7:00, грижата да не се успя има две годишната ми дъщеря, която също, като майка си обича да става рано : ) Това е любимата част от деня ми, нямам търпение да отпия първата глътка горчиво кафе и да видя, какво ми е подготвил денят.

Collage_Merry

ПЪРВОТО, което правя:
Веси
: След като звънне алармата очите ми се отварят след  няколко минути, трябва да свикна, че трябва да ставам. (положението е сложно) Щом ги отворя ми трябват поне 5 мин., за да стана. Това е, ако още ми се спи, естествено има случаи на внезапно скокване, но те са мноого редки.Ставайки първото нещо, което задължително правя, е да си измия очите, чак след това проглеждам J Бях чела някъде, че индийките не се поглеждали сутрин в огледалото. Поне не и докато не се разсънят и облекат J, старая се, но не се получава с огледалото над мивката.
Мери: Навличам си топлата жилетка и тътрейки си краката се запътвам към кухнята. Там слагам да се вари кафе и пускам лаптопа.
Криси:  Първото нещо, което се случва веднага след събуждане е да отворя прозореца и да направя 10-20-30 минутна гимнастиа/йога. След,  което пътьом  към банята пускам кафемашинат и се заемам с грижата за красотата си.

Collage_Vesi

Каква е моята сутрешна бюти рутина?
Веси:
Измивам лицето си с вода и сядам да пия кафе/чай докато се разсъня достатъчно , за да продължа с другите си процедури.
Мери:
Докато кафето се приготви, аз прекарвам около десет минути в банята. Основно в съзерцаване в огледалото 😀 Сутрин кожата ми е много свежа, не мога да си обясня защо. Изглежда по-опъната и по-гладка и всъщност всяка сутрин се опитвам да проумея на какво се дължи този временен ефект. Два часа след като съм станала, вече няма и помен от свежата и гладка кожа…
Естествено всяка сутрин си мия и зъбките. Не много старателно, т.е. не по 3 минути 🙂 Чистя, докато ги усетя чисти 🙂 Мия лицето предимно с вода. В някои случаи ползвам гел-демакианта на Avene, в други измиващия гел с краставица и пъпеш на Билка. Никога не бърша лицето с хавлия. Винаги ползвам еднократна домакинска хартия.
Сутрин слагам от хидратиращия крем с пъпеш и краставица на Билка, а около очите в последно време сутрин ползвам крем за околоочен контур на Сефора, който обещава мигновенно избистряне на погледа?!?! 😀 С това се изчерпва сутрешната ми бюти рутина
Криси: След сутрешния душ си взимам готовото вече кафе и заставам пред огледалото любувайки се на неотразимия си чар. Често пропускам лосиона за тяло, признавам си тази дейност ми е досадна, но съм си я поставила като бюти цел номер едно за новата 2014 година. Не всяка сутрин ексфолирам или правя маска на лицето, понякога тези  процедури оставям за вечерта. Единственото задължително в това време от деня е почистване на лицето с розова вода, изплакване и след това нанасяне на крем за лице и околоочен крем. Тази сутрин  имах достатъчно веме и си сложих от прехвалената пробиотична маска на Yogurt of Bulgaria, от която лично аз не виждам някакъв зашеметяващ ефект, явно не е „моята” маска. Кремът за лице в момента  е на Деларом , а в последния месец за околоочен контур сутрин ползвам  този на Деклеор от Грация.
Следва закуската и отново се заемам с разкрасяване, все пак е дошло време за сутрешната разходка.  Рядко излизам без грим, не защото това ме притеснява, а  защото обичам самото гримиране, като дейност. За тези предиобедни разходки продуктите, които най-често ползвам са:  пудра, сенките  Maybelline Color Tattoo – Taupe, спирала, балсам за устни или нюд червило и руж.

sutrin

Как прекарвам сутрините си през седмицата и през уикенда?
Веси:
През седмицата, след като стана и направя закуска, изчаквам любимия да излезе. Тогава съм достатъчно събудена и имам време за мене си. Ако си оставам в къщи процедурите ми са по-малко. Измивам се с гела на Нормадерм и напръсквам с розова вода лицето си. Капчиците ги разнасям с ръка.
Ако се налага да изляза веднага след като стана или по-късно, вместо водата намазвам лицето с крем от същата серия. Слагам спирала(ако не е някакъв особено специален повод), любимата Здрачова пудра и червило или балсам. Сресвам се и излизам
През уикенда, мнооого мързеливо J Тогава оставям кожата да почива J Сутрин я мия само с вода и впръсквам розова. Задължително имам такава. Последната, която си взех е на Касиопея.
Мери: През седмицата, веднага щом приключа с бюти рутината, засядам пред компютъра с прясно свареното кафе, с много захар и много мляко и преглеждам какво ново се е появило из бюти блоговете – български и чуждестранни 🙂 Преглеждам ФБ и обменям клюки по скайп хахаха Пиша си предимно с най-добрата ми приятелка, която скучае по време на работа. Около 10:30-11 часа с Кари излизаме на разходка. Тя продължава около час-час и половина, и така неусетно идва обед 🙂 Понякога през седмицата закусвам – или зърнена закуска с мляко или макарони с киноа и сирене (mm).
През уикендите ставането, съответно сутрините са далеч по-приятни. Събуждаме се около 9-9:30 без аларми. Гушкаме се (да, само се гушкаме 😀 )половин час и след това приятелят ми отива на разходка с Кари. През това време аз правя закуска и кафе, като в сутрешната бюти рутина спазвам само миенето на зъби и лицето с вода. Уикендите са свободни за мен от всякаквая козметика – и декоративна, и бяла 😀 Просто прекалено ме мързи! 😀
Криси: В момента не ходя на работа, така, че няма значение дали е вторник или събота, сутрешната рутина е еднаква.

Кой ритуал винаги спазвам:
Веси
: Винаги сутрин си мия лицето, независимо дали после ще сложа крем или не. Винаги го почиствам и сутрин и вечер. Не оставям по него капка грим.
Мери: Миенето на зъбките и очите 😀

Без какво не мога сутрин:
Веси
: Без усмихнатата чаша
Мери: Без ОГРОМНОТО количество кафе и лаптопа 😀
Криси: Без кафе, обожавам да пия кафе J

Leave a Reply

