UD Naked Flushed palette

Привет, момичета!

Днес, мечтаейки си, как ще прибавя новата Naked 3 палитра към козметичния ми арсенал се сетих за една друга тройка на Urban Decay.
Naked Flushed получих преди няколко месеца, като изненадващ и много хубав подарък.

N flushed

Палитрата се състои от бронзър, руж и хайлайт събрани в една симпатична, пластмасова кутийка с удобно магнитно затваряне и огледало на цялата вътрешна страна на капака. Изключително практична и удобна е за пътуване.

Naked F

Бронзърът почти не ползвам, много рядко се контурирам, дори пътите в, които съм го правила могат да се преброят на пръстите на едната ми ръка. Той е в средно кафяв цвят с лек оранжев подтон, на моята кожа. В опаковката се забелязват леки блясъчета, но нанесен определено е матов без никакъв блясък. Бронзърът е най – много, като количество, искаше ми се тази част да е за ружа 🙂
Хайлайтърът е в цвят шампанско, мнгого приятен, студен цвят с металически завършек. Той е най-малко, като количество. Заскреженият блясък, който придава ми допада и с удоволствие си го ползвам особено съвместно с ружа.

Ружът е с  матова основа, тъмно розов на цвят, обсипан с безброй блясъчета. Нанесен на скулите определям финиша му, като матов. Напоследък съм голям фен на ружовете, които дълго време пренебрегвах, а този в момента ми е любимец. Нанасям го с много мека четка и лека ръка и въпреки, че е сравнително тъмен изглежда, като естествена руменина. Да не забравя да отбележа, че моята кожа в никакъв случай не може да се определи, като бяла особено сега след лятото 🙂

NF

Много трудно ми беше да хвана суотчовете на трите продукта  върху кожа, на тези снимки са нанесени с пръст върху база за сенки. Едната  без светкавица, а другата със.

NF_1

Продуктите на UD за съжаление не се намират в България, но могат да се закупят от повечето Английски сайтове с безплатна доставка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 thoughts on “UD Naked Flushed palette

  1. Мога ли да попитам откъде си поръчваш продукти на UD? Сефора се изнесе от Холандия…явно мацките тук не се гримират достатъчно и нямаме вече достъп до тях :(…та все се чудя откъде да поръчвам. Мерси предварително!

Leave a Reply

