Today’s collage #2

Привет, момичета!

От няколко дни имам една готова публикация за категория “Полезно”, която търпеливо изчаква реда си в Чернови.
Набързо направих този колаж и реших той да е в основата на днешната ми публикация 🙂

collage #2

Рокличката ми е подарък, неизвестна за мен марка е, но е изключително удобна и топла, огромен плюс, когато трябва да излизам много рано, както се наложи днес. За разлика от лятото, през есента и по-топлите зимни дни обожавам да нося рокли и туники.
Това е и най-често използваният ми грим, правя го за броени минутки използвайки Maybelline Color Tatto в цвят Taupe, съвсем леко съм опушила с матови кафяви сенки и във водната си линия имам бял молив. Лакът е на Флормар – 418, а червилото  Revlon balm stain – 010 Darling/Cherie.

Колажа го правих на Пикаса, но вероятно ще трябва да си намеря друга прграмка за тази цел. Когато сложа снимките Пикаса ги изрязва, което не ми харесва.

6 thoughts on “Today’s collage #2

    1. Гривната ми е неочакван подарък за една много специална дата 🙂 От пръв поглед се влюбих в нея 🙂

Leave a Reply

