Един грим на различни очи #2

Здравейте, момичета!

Миналата седмица с Мери пропуснахме общата си публикация, за сметка на това тази я започваме заедно.
Идеята беше да направим лесен, ежедневен грим. Избрахме снимка и аз лично си мислях, че това гримче не би ме затруднило и наистина влиза в графата лесно и ежедневно, грим, който да не изисква много време и с лекота да се прави сутрин преди работа, примерно. Да, но не се оказа такова, аз се затрудних доста с направата му, което е видно и от снимките.
Самият грим е интересен, сравнително различен и на мен ми допада.
Повече снимки от Мери, както и използваните от нея продукти можете да видите в блога й WomanBerry.

Collage

222

444

Използвани продукти:
Bourjois Khol&Contour –  01noir expert
Essence Kajal Pencil – 04 white
UD Naked palette – Virgin; Buck
ArtDeco 396
Essence Crazy Volume mascara

333

555

2 thoughts on “Един грим на различни очи #2

    1. Мерси, мила Тея, много се радвам, че ти допадат общите ни постове 🙂
      А нежните ми гримове не са търсен ефект, понякога се опитвам да са обратното на нежни, но не се получава 🙂

Leave a Reply

