Golden Rose Ultimate Color Lip Gloss #15

Привет, дами!

Днес публикацията е за един от двата ми глоса 🙂
Не, че не съм притежавала други гланцове за устни, но при мен продукти, които не ползвам известно време, не се задържат.
До скоро рядко слагах червило, сега рядко излизам без такова. На глосовете никога не съм била фен, купувала съм различни марки и цветове, но никога не съм се чувствала комфортно с тях върху устните си. Реших да им дам шанс защото харесах цвета на този GR, а също така и видях добри отзиви за него в различни блогове.

GR

Golden Rose Ultimate Color Lip Gloss под номерчето 15 е в стандартната за този вид продкти опаковка, апликаторът също е стандартен. Цветът му е наситено розов без никакви частички, не харесвам продукти за устни с брокат или някакви блестящи частици. Доста е пигмениран, като за глос, което лично на мен, за този цвят конкретно, ми харесва.
Приятно изненадана съм от това, че не лепне и издържа 2 дори 3 часа върху устните ми. Цветът избледнява равномерно, като известно време след това се наблюдава приятно оцветяване на устните.
Друг плюс е липсата на парабени и силикони в съдържанието и наличието на витамин Е и масло от карите / shea butter /.

GR gloss

Определено не съжалявам за покупката си, глосът ми харесва и ще си го ползвам.
Тази серия има общо 17 цвята, другите не ме впечатлиха, но със сигурност ще се огледам за още гланцове, които да приютя в къщи.
Количество: 8,2 мл.
Цена: около 4,50 лв.

GR1

6 thoughts on “Golden Rose Ultimate Color Lip Gloss #15

  1. И аз бях писала преди време за този гланц, само че #14 – подобен цвят.
    И на мен много, ама много ми харесва! :))

  2. Мнението ми съвпада напълно с твоето/вашето. Аз имам #16. Но е малко по-розов цвят. Като намериш други гланцове сподели с нас, че и аз имам 2, а другия е от Pinks.. Значи само този. 😀

  3. И аз много харесвам гланцовете от серията. Аз обаче имам 04 и 11. Подобен на твоя цвят имам но на Флормар:)

Leave a Reply

