October Favorites 2013

Привет!

След два дни ще изпратим и месец октомври, зимата никак не е далече. За щастие времето е прекрасно и аз използвам всеки един ден за разходки и  и любуване на красивите есенни цветове наоколо.
Събрах най-използваните си продукти от изминалия месец и публикацията с любимците вече е готова.

1

Както съм споделяла, на лицето си основно нося пудра, обаче това ББ на КИКО ми пасна идеално, като ефект и като цвят. Сдобих се с него неочаквано, често хубавите неща стават случайно. Със средна покривност е, изравнява чудесно моя тен, нанася се лесно и е издръжливо. Кожата ми с него стои, като полирана. През целия месец го носих с перлите на Герлен и ефектът определено ми харесва много. За съжаление, точно това ББ е лимитирано и преди да свърши трябва да се огледам за достоен заместник.
Най-често използваните ми сенки за очи са супер скучни, но и гримът ми в последно време е такъв. Открих красотата на нюд грима и сега не мога да й се наситя. В публикацията от миналия месец също присъстваше сянката на Флормар №14, сега си правех различни комбинации с нея, с UD Naked палитрата и Maybelline Color Tattoo в цвят Taupe. И въпреки, че на нюд очи отива всякакво червило и можем да си позволим нещо по-силно, аз и на устните бях с много лек естествен цвят. 07 Natural Beauty на Essence се оказа голямо откритие за мен, почти забравих останалите си червила и носих основно него.

2

 

Много харесвам лаковете на Catherine Arley, при мен те са с чудесна трайност, лесни за нанасяне и съхнат много бързо. След последната голяма чистка на лаковата ми колекция останах с много малко от марката и съм си поставила важната задача, да поправя този пропуск 🙂 Двата от снимката, които най-често красяха маникюра ми през този месец са под номерата 946 и 660. 946 е в много красив наситено червен цвят, обсипан с безброй червени частички, които блестят невероятно красиво. 660 е в бордо, това е първият ми лак, точно в този цвят и определено ми харесва, няма да е последния. Много добре стоят и заедно, първи пласт от 660 и върху него 946.

3

Четките на Зоева са страхотни, поне за сега няма две мнения по този въпрос. Ползвам ги ежедневно, първоначално останах малко разочарована от 223/Petite Eye Blender, набързо я избрах само по името й с идеята, че ще опушвам с нея. Когато пристигна се оказа, че лично аз не мога да я ползвам за това, тя буквално измиташе сенките. Разбира се, открих й друго предназначение. С нея нанасям тъмен цвят във външния ъгъл на окото. Другите две ползвам по предназначение и за сега мога само добри неща да напиша за тях. Ако ви е интересно ТУК можете да прочетете мнението на различни блогърки за блендиращите четки.

Това бяха моите фаворити. Кои са вашите любимци за октомври, имате ли някое любимо откритие този месец?

2 thoughts on “October Favorites 2013

  1. Мога да отлича 2 мои любими продукти за този месец 🙂
    Единият го ползвам само от няколко дни, но скоро няма да го оставя – новия руж на MAC Bad Girl Gone Good. Страхотен цвят, а аз трудно се впечатлявам от ружове 🙂
    Вторият ми любим продукт е изненадващ за мен – пудра на Malinka. Взех я да тествам новата марка и се оказа много добра за моята кожа 🙂 Всеки ден съм с нея от началото на месеца.

  2. Крайно време е да стигна до МАС, поставила съм си грим урок от менюто им, като главна цел за началото на новата година, сега си чакам търпеливо да дойде януари 🙂
    Ружът изглежда много добре, видях го в блога ти, пусни му ревю, когато можеш 🙂

Leave a Reply

