Flormar Black Dot #02

Привет, привет!

Чудех се дали да пускам тази публикация, която няма да е особено ласкава за продукта. Накрая реших, че не е нужно в блога си да пиша единствено за продуктите, които харесвам и, от които съм останала доволна, дори напротив.
Преди да си купя този лак срещнах доста добри мнения за него в интернет пространството, реших да си го взема, въпреки, че не е в стила ми, но понякога човек има нужда от нещо различно.

flormar bd 02

И сега по същество 🙂
Стандартната за Флормар опаковка и стандартна четка. Цвета го виждам ментов с множество частички под формата на черни точки и малко по-големи, но значително по-малко на брой черни шестоъгълничета.
Съхне изключително бързо ………….. и до тук беше положителното, което мога да напиша за него.
Нанасянето в никакъв случай не може да се нарече лесно, особено, ако искате добре изглеждащ маникюр. На един пласт покритието е почти никакво, на два нещата се пооправят и все пак не стои равномерно, като в същото време, минавайки с четката, частичките правят едни не много красиви черти. Ако нанеса трети по-дебел пласт изглежда по-хубав, но пък тогава изсъхването му е почти невъзможно, пиша почти, защото не съм опитала да стоя 2-3 часа без да мърдам с цел лакът да изсъхне 🙂

flormar

flormar bd
Свалянето му е едно мъничко изпитание за нервите 🙂 Ако носите глитерни лакове знаете, какви усилия отиват за да бъдат премахнати от ноктите, с  този положението е същото. Най-лесно се получава с номера с фолиото и пак не е гаранция, че ръцете ви няма да се окажат обсипани от множество черни точки и тук-там шестоъгълничета 🙂
Със сигурност не бих си купила друг лак от серията или подобен на друга марка!

За финал, държа да отбележа, че това са личните ми впечатления и личното ми мнение за описания продукт!

10 thoughts on “Flormar Black Dot #02

      1. Права си за белия лак.
        Когато го взема, веднага ще докладвам във ФБ, как са се получили нещата 🙂

  1. Харесвам такъв тип лакове, но след ревюто ти сериозно се замислям дали да си купя подобен. Загледах се в снимките, не ми харесва това, че при повече пластове, точките и шестоъгълниците от първото нанасяне избледняват. Според мен е трябвало да направят цвета по-наситен, за да е достатъчно и едно нанасяне от лака.

    1. Тези дни ще го пробвам върху бял лак за основа и ще споделя във ФБ страничката на блога, как се е получило 🙂

  2. Изтриването на тези лакове за мен е голямо изпитания и това ме отказва от тях.И глитъри рядко слагам, а номера с фолиото не ми се прави :))

    1. Честно, и аз не ползвам трудно триещи се лакове, но са толкова красиви, че се изкушавам да ги купува 🙂

  3. И аз го нанасям с бяла база отдолу и така ми се налага да нанеса само един пласт точков лак. Иначе и аз първия път нанесох 2-3 пласта и като дойде време да го махам ми се искаше да си отрежа пръстите 🙂

Leave a Reply

