VICHY Idealia Life Serum

VICHY 3

Привет, дами!

В края на миналата седмица получих едно пакетче с мостри на продукта, за който ще пиша в тази публикация.
Продуктът е на Виши и е новият им серум Idealia Life, създаден за динамични жени.
“Първият идеализиращ кожата крем-серум, изпитан от вашия начин на живот”

 Тестовият период е 8 дни, аз го ползвах малко повече и исках да споделя впечатленията си с вас.
Започвам с обещанията от фирмата производител и след това ще продължа с това,  до колко те се изпълниха върху моята кожа.
* свеж тен
* равномерен цвят
*отпочинал вид
* фини пори

VICHY

Серумът е с кремообразна консистенция и приятен аромат. На цвят е бял, с розов перлен отблясък, който се забелязва и след нанасяне на лицето при вглеждане на изкуствено осветление. Попива много бързо в кожата и не оставя мазен филм, не лепне. Тук отново ще споделя, че моята кожа е нормална към смесена, без някакви специални нужди.

VICHY 1

След 8 дни ползване, което си мислех, че е крайно недостатъчно имам някакви впечатления за продукта, които надявам се да не се променят с времето.
Кожата ми е гладка, свежа и много мека на допир, а тенът равномерен, какъвто е бил само след определени серуми. При мен крем не е успявал да постигне този ефект, все още съм в търсене на такъв 🙂
Три от обещанията са изпълнени, единствено не забелязвам някаква разлика в порите си. Имам един участък, в който са по-видими специално го наблюдавах. Със сигурност серумът не запушва порите, но и не прави да изглеждат по-малки, поне при мен.
До тук звучи много добре, единственото нещо, което не ми допада е наличието на силикон в съдържанието на серума, който силикон държа да отбележа е сред последните съставки. Както и преди съм писала колкото по назад е една съставка от даден продукт, толкова по-малко е количеството й в него.
Ето го и самото съдържание:
AQUA, GLYCERIN, CICLOHEXASILOXANE, ISOPROPYL ISOSTEARATE, OCTILDODECANOL, DICAPRYLYL ETHER, SODIU TETRAHYDROJASMONATE, DIMETHICONE, DIPROPYLENE GLYKOL, POLYMETHYL METHACRULATE, CI 17200/RED 33, CI 15985/YELLOW 6, CI 77891 / TITANIUMDIOXIDE, SILICA, PHENOXYETHANOL, ADENOSINE, POLOXAMER 338, AMMONIUM POLYCRYLOYLDIMETHYLTAURATE, DISODIUM EDTA, CAPRYLOYL SALICYLIC ACID, POLYSILICONE-11Q PARFUM,CODE FIL: B160458/2

 

6 thoughts on “VICHY Idealia Life Serum

  1. Ооо това със мястото на съставките не го знаех. Аз леко прекъснах употребата с ден и почти втори, а сега по малко ще се притеснявам за силикона и ще събирам впечатления за ревю за другата седмица 😉 Радвам се, че сподели 🙂 и между другото и аз забелязвам дейсвие дори и смалкото прекъсване, но както спомеах наличието на силикон много ме притесняваше.

    1. Радвам се, че съм била полезна 🙂
      И мен ме притесняват силиконите, добре е, че са толкова накрая, но все пак ги има. Много трудно се намира наистина добра козметика без вредни съставки.

      1. Силиконът спомага за добрата хидратация на кожата и единствено в голямо количество омазнява повече,така че-спокойно,мили дами

      2. Благодаря ти за коментара!
        Чела съм различни неща за силиконите в козметиката. Според някои статии създава слой върху кожата, който не позволява на мръсотията да проникне в нея, а също така и овлажнява. Според други не позволява овлажняването на кожата защото е като бариера за овлажняващите съставки.
        И още много, много други.
        Аз лично предпочитам да го избягвам 🙂

    1. Не съм химик и нямам никакъв интерес към тази материя.
      Феноксиетанолът може да бъде опасен при поглъщане от бебе, аз със сигурност не съм такова, а не възнамерявам и да го ползвам за храна, серума 🙂
      Въпросната съставка се ползва като консервант, като замества други, вредни такива.
      Надявам се да съм била полезна!

Leave a Reply

