Ново от ZOEVA

Здравейте!

Днес плановете бяха за публикация с пристигналата ми вчера Pinks Beauty Box, но в крайна сметка реших публикацията за кутията да оставя за след седмица-две, когато ще имам някакви впечатления от продуктите присъстващи в нея. Сигурна съм, че вече сте видели съдържанието й 🙂

Пристъпвам към четките на Zoeva, които получих днес сутринта. Очаквах ги с огромно нетърпение и днес съм радостна, че вече са в ръцете ми. Бързах да им направя една фотосесия и да ги покажа и на вас. За момента поръчката ми беше само за 3 четки за очи, вярвам обаче, че ще се сдобия с още, които вече съм набелязала.

Продуктите на Zoeva не се намират в България, поръчката става чрез официалния им сайт, а цената на доставката е 9 евро.

Ето ги и моите първи четки на марката 🙂

zoeva

Zoeva 223/Petite Eye Blender

223 petit eye blender

zoeva 223

Zoeva 230/Pencil

230 pencil

zoeva 230

Zoeva 237/Detail Shader

237 detail shader

zoeva 237

Всяка една четка е на цена  6.20 EUR

9 thoughts on “Ново от ZOEVA

  1. Мерси, мила Тея!
    Още довечера мисля да ги изпробвам с един грим, но не съм сигурна дали ще се получат снимките на изкуствена светлина 🙂

Leave a Reply

