Kiko – Pigment Loose Eyeshadow №30

Привет, момичета!

kiko

Не знам защо все още не съм направила ревю на този прекрасен пигмент. Днес реших да поправя пропуска. Kiko – Pigment Loose Eyeshadow №30 е единственият ми продукт на марката, която за съжаление не се намира в България. Този пигмент ми е подарък, ако искате да се сдобиете с нещо на КИКО можете да го направите от сайта им чрез посредник или пък някоя приятелка живееща в Германия или Италия, не съм сигурна къде другаде се предлага асортимента им, да ви изпрати.

kiko 1

И така, започвам с опаковката. Продуктът е прахообразен и се намира в хубаво прозрачно, пласмасово контейнерче с капаче на винт, под което има друго, предпазно капаче, затрудняващо разсипването на продукта.

kiko3

Пигментът е в много приятен светло син цвят и както се предполага е с изключително добра пигментация. Работат с него е изключително лесна, при мен почти, да не кажа изобщо, не се разпрашва, дори се нанася мазно.
Издръжливостта е повече от добра, най-често го нося на долния клепач, където и без база издържа с часове без размазване и промяна интензитета на цвета.

kiko5

kiko8

6 thoughts on “Kiko – Pigment Loose Eyeshadow №30

  1. Много светличък на суоча,а пък като го гледам в опаковката по/тъмен изглежда 🙂
    От къде си купуваш Кико?

  2. Аз май на Sleek съм виждала подобен пигмент (в случай че Кико не се намира). Много красив цвят!!!

  3. Момичета, наистина е много хубав пигментът и е лесен за работа.
    Предполагам, че и другите цветове си заслужават 🙂

Leave a Reply

