Essence Crazy Volume Mascara

Привет, момичета!

До сега не бях правила ревю на спирала, тъй като никоя не ме беше впечатлила достатъчно, но тази на Есенс, за която ще ви споделя днес наистина заслужава малко внимание.

5

4

Започвам с опаковката. Розова, по-голяма отколкото на повечето спирали, количеството й също е повече, 12мл.
Четката е силиконова и също е доста по-голяма от обикновено, с много и късички шипчета. Не съм фен на силиконовите четки, но тази ме изненада много приятно. Изключително лесно се работи с нея и досега не съм успяла да се изцапам, въпреки или може би заради огромния й размер 🙂

3

Цветът на туша е наситено черен. Обикновено при първите ползвания повечето спирали ги определям като малко по-течни, което не ми харесва особено, това липсва при въпросната спирала на Есенс. При мен не се рони дори и след дълги часове носене. В други блогове читох, че не стои добре нанесена на повече от един слой и се убедих в това, но пък и ефектът й е чудесен дори при един по-дебел пласт. На снимките по-долу съм без спирала и със един слой от Essence Crazy Volume Mascara. Както подсказва името, спиралата е за обем, аз съм доволна от обема, който създава на моите мигли. Почиствето е много лесно с памучен тампон и мицеларна вода.

1

 

2

 

 

 

 

 

 

състав:
Aqua (Water), Synthetic Beeswax, Paraffin, Glyceryl Stearate, Acacia Senegal Gum, Butylene Glycol, Oryza Sativa (Rice) Bran Wax, Stearic Acid, Palmitic Acid, Polybutene, VP/Eicosene Copolymer, Carnauba (Copernicia Cerifera) Wax, Aminomethyl Propanol, Hydroxyethylcellulose, Phenoxyethanol, Propylparaben, CI 77499 (Iron Oxides).
Цената: около 7лв.

5 thoughts on “Essence Crazy Volume Mascara

  1. Ефектът върху миглите ти е просто УАУ! Явно си заслужава да се погледне. Преди имах спирала на Essence – Doll eyes, ако не се лъжа, много бях доволна.

    1. На мен това ми е първата спирала на Есенс, но явно си заслужават. Тази прави страхотен обем.

Leave a Reply

