Versatile Blog Award #2

Привет, отново 🙂

Получих още две номинации за Versatile Blog Award, за което искрено благодаря на две прекрасни блогърки, чиито странички са едни от любимите ми: nastiadi.blogspot.com и christinelovesmakeup.blogspot.com

versatile_b_a

Ще припомня правилата:

1. Благодарете на човека, който ви е номинирал.
2. Включете линк към блога му.
3.След това, изберете 15 блога/блогъра, които сте открили наскоро или следвате редовно. Номинирайте тези блогъри за Versatile Blogger наградата.
4. И най-накрая, споделете 7 неща за себе си с човека, който ви е номинирал.

Няма да номинирам нови 15 блога, тъй като вече го направих при първата си публикация, но подканям всеки, който пожелае да се включи 🙂

1. Явно имам някакъв скрит проблем със споделянето, много ми е трудно да измисля 7, а какво остава за още 14 факта за мен 🙂
2.Научила съм се да чета на 4 години.
3.Не съм амбициозна.
4.Инициативна съм.
5.Вярвам в истинската любов.
6.Не вярвам в истинското приятелство.
7.Обичам всички сезони.
8.Доста години съм тренирала баскетбол.
9.Образованието ми е свързано с работа с правонарушители.
10.Естествена блондинка съм 🙂
11.Обичам неделните дни.
12.Лесно късам връзки, не обичам общуването заради самото общуване.
13.Не завиждам и не се комплексирам от постиженията на околните.
14.Преди време рисувах и мисля, че го правех добре.

 

Leave a Reply

