Един продукт, две мнения: крем контур за очи и устни на Bilka

Здравейте, дами!

Дойде време за новата ни обща публикация с WomanBerry, днес ще си поговорим за околоочния крем с мавруд на Билка.
Напоследък все по-често се замислям за грижата за околоочния си контур и изпробвем различни кремчета и маски за тази зона. Последното кремче, което си купих е точно това, на което решихме да посветим тази публикация.

bilka1

Започваме с обещанията, които Билка ни дава за този продукт:
Специално разработена нежна формула за чувствителната кожа около очите. Съдържа уникална комбинация от най-мощни антиоксиданти и регенериращи съставки с доказано подмладяващо действие. Ефективно стимулира обновяването на кожата отвътре, като видимо намалява признаците на стареене. Абсорбира се изключително добре от кожата, не дразни очите и предизвиква бърз лифтинг. Основен резултат: кожата се подмладява отвътре и видимо намаляват фините мимически бръчици.

Основните съставки на крема:
Креатин– интензивно стимулира синтеза на колаген и еластин и прави кожата около очите и устните еластична и здрава.
Масло от гроздови семки– с изключително подмладяващо действие – витализира и изчиства от свободните радикали и токсини всяка клетка. Стимулира постъпването на кислород в клетките на епидермиса и намалява следите от умора, торбичките и тъмните кръгове около очите.
Хиалуронова киселина– незабавно възстановява плътността на кожата и запълва бръчиците в дълбочина. Дълготрайно хидратира и придава младежки вид на околоочния контур
Екстракт от грозде Мавруд– най-мощният антиоксидант, детоксикира кожата, стимулира клетъчното деление, бързо и видимо заглажда фините бръчици около очите и устните в дълбочина.
Масло Ший– действа мощно регенериращо и подхранващо като попива в кожата без мазен и лепкащ ефект.
Алантоин– възвръща здравия вид на кожата.
D-Пантенол– успокоява кожата при наличие на раздразнения

Какво очаквах аз?
Le Soleil: Моите очаквания бяха за добра хидратация и някакъв дори минимален ефект върху появилите се около очите ми мимически бръчиц.
WomanBerry : Очаквах не по-малко от написаното за крема. Имах нужда от добре хидратиращ околоочен контур, който да подхранва така или иначе тънката кожа около очите

Моята кожа около очите:
Le Soleil
: кожата ми в тази зона я определям като нормална, не е суха или мазна, не е чувствителна, но за съжаление вече се забелязват първите мимически бръчици и финни линии.
WomanBerry: много тънка, суха, с много финни бръчици. С използването на сенки и други продукти за очи, кожата ми изсъхва все повече и финните линии се задълбочават.

bilka5

Консистенция на крема:
Средно гъста, не е водниста. Абсорбира много бързо,  без да оставя мазен филм

Аромат:
Както винаги от Bilka остават верни на себе си в силните, вкусни аромати – в случая на червено грозде. Ароматът се усеща дълго, след нанасяне, но не дразни очите.

bilka

Нанасяне:
Bilka
:
сутрин и вечер се нанася около очния контур и областта около устните. Кремът е подходящ и за основа на грим.
Le Soleil: нанасям кремчето сутрин и вечер на добре почистена кожа в зоната около очите.
WomanBerry: аз го нанасям само вечер, като топвам пръст и правя три точки на възглавничките под очите, след това с въртеливи движения от вътре навън (към скулите) размазвам крема. На устните мажа с пръст, като балсам. Отново само вечер.
Хидратация:
Le Soleil:
определено се справя добре по тази точка, веднага след нанасяне кожата се усеща хидратирана, мека и приятна на допир.
WomanBerry:
при мен ефектът от крема в посока хидратация се усеща моментално. Сухата и изпъната кожа става мека и гладка, усеща се наистина добре хидратирана и липсва придърпващото чувство след употребата на измиващите препарати.

bilka3

Противобръчков ефект:
Le Soleil:
за съжаление върху моята кожа кремът абсолютно няма такъв ефект. Да си призная не съм и очаквала, но все пак таях надежди поне за минимална разлика по време на употребата му.
WomanBerry: не съм очаквала чудеса, като изчезване на бръчките или възпрепятстването на бъдещи такива. Но при продължителна и ежедневна употреба, мимическите бръчици и финните линии са в пъти по-незабележими.

Цена:
Около 6лв. Количеството е достатъчно за поне 6 месечна употреба всекидневно.

Общи впечатления:
Le Soleil: Едновременно съм доволна и не съм доволна от кремчето. Харесва ми консистенцията, също, това, че е икономичен и няма да ми се налага през няколко седмици да купувам нов крем, но най-доволна съм от това, че хидратира добре кожата ми в тази така нежна зона. Както знаем добре хидратираната кожа е по-малко склонна към поява на бръчки. Не ми харесва фактът, че няма противобръчков ефект, какъвто обещават от Билка, но честно казано не съм сигуран, че и кремове от висок клас имат този ефект. Не ми харесва и ароматът, който сам по себе си не е лош, но е много силен за моя вкус. Със сигурнос продължавам да си ползвам кремчето, но заедно с него мисля да опитвам и да търся чудодейното, което ще премахне мимеческите ми бръчици 🙂
WomanBerry
: Нямам голям опит в използването на околоочен контур, но за мен на този етап е най-важна хидратацията, като този крем напълно ме задоволява в това отношение. Много е приятно и за устни, като те стават много по-гладки и по-сочни, също изключително добре хидратирани, а оттам се намалява и нуждата от ежеседмична ексфолиация на устните. Случвало ми се е няколко пъти кремчето да попадне в очите ми и честно казано люти. Но съм сигурна, че това важи за всеки един крем 😉 Аз лично нанасям крем и върху клепачите, които стават много по-гладки и това си личи още при следващото нанасяне на сенки 😉 Личните ми наблюдения са, че кремчето е подходящо за хора от 20 до 30 години. Да, смятам, че колкото по-рано започнете с околоочния контур, толкова по-добре. Кремчето е леко, не запушва порите, не дразни кожата и не предизвиква кожни реакции. Лично аз ползвам втора опаковка и смятам да продължа с ползването му поне докато навърша 30. След това в зависимост от състоянието на кожата ми, ще преценя дали е време да го сменя 🙂

2 thoughts on “Един продукт, две мнения: крем контур за очи и устни на Bilka

Leave a Reply

