Maybelline Gel Eyeliner 24H – 07-Black Chrome

Здравейте, момичета 🙂

Очната ми линия беше на привършване и преди да съм останала без такава бързо минах през няколко магазина. Исках да си купя черна, но се спрях на Black Chrome гел линията на Maybelline и не съжалявам за избора си.

 

1

Опаковката на продукта на мен ми допада, матово стъклено бурканче с капачка на винт. Към очната линия има и четка, която честно казано не мислех, че ще ми допадне, а и съм свикнала на скосени четки за такъв тип продукти. Оказа се обаче, че тази четчица не е никак лоша и ползвам основно нея, когато слагам очна линия.

P1050956

Консистенцията на продукта е изключително мека и много приятна за ползване, не се изискват големи умения за да се постигне хубав резултат. Това, което не ми харесва е, че когато искам да направя тънка линия на един пласт леко прозира, но не е голям минус, тъй като лесно, с още едно минаване се получава желаното покритие. Цветът на очната линия е черен със сребрист отблясък.

2

P1050948

Веднъж нанесена, очната линия изсъхва бързо, не се отбелязва при паднал клепач, моите са леко паднали и обикновено имам този проблем, не се размазва и наистина издържа с часове без да се промени. При всички тези плюсове няма как да пропусна да отбележа, че освен всичко друго и се чисти изключително лесно, не се налага търкане или задържане на почистващото средство за определено време върху окото. Буквално с едно минаване на тампона няма и следа от очната линия.

3

Икономична е и количеството й ще стигне за дълго време, стига да не се промени, изсъхне или разбира се да не й изтече срокът на годност.

Цена: около 15лв.

 

 

 

8 thoughts on “Maybelline Gel Eyeliner 24H – 07-Black Chrome

  1. Това е най-добрата четка за очна линия, която съм пробвала някога 🙂 А очната линия ще ти стигне за мноооого време. Моята я ползвам вече година! И все си е такава, какватото беше в бурканчето при отваряне 🙂

Leave a Reply

