Flormar #418

Здравейте!

Днес ще ви покажа един лак, от който останах много приятно изненадана.

florm 418

Flormar №418 е в тъмно сиво-лилав цвят и е спряган за двойник на Chanel Paradoxal. Според светлината понякога ми изглежда по-скоро лилав, а понякога по-скоро сив. Определено цветът ми допада и често ще си го нося през идващите студени месеци. Доста трудно ми беше да го хвана на снимка и за съжаление не се справих на 100%

Покрива идеално на два тънки слоя, предполагам и, че на един по-дебел ще стои добре. Съхне сравнително бързо, но аз честно казано никога не съм имала проблем с това, за по малко от 5 минути е изсъхнал идеално при мен.

flormar 418

florm418

Много приятно ме изненада трайността му, нанесен без основа и топ лак при мен издържа 5 дни без абсолютно никакви забележки, обикновено на втория ден съм принудена да сменям лака си заради оголените връхчета. Друг плюс е, че и самостоятелно има хубав блясък. Четката е нормална, нито голяма, нито малка, на мен ми е удобна за ползване.

Количество: 11мл.

Цена: около 2лв.

flormar418

9 thoughts on “Flormar #418

  1. Този цвят е убиец!И имам спомен, че го имах, а не мога да го намеря 😀 Мерси, че ми припомни каква красота е!

Leave a Reply

