p2 – compact blush

Привет, дами 🙂

Продължавам с представянето на прекрасните продукти, които получих от giveaway-а на WomanBerry.

blush

p2 blush

Днешния герой на публикацията е минералният руж на р2 – Endless Summer /010/. Той е в много нежен прасковен цвят, който обаче почти не се забелязва на моята добре потъмняла от слънцето кожа.  Ружчето е минерално и в състава му, както и на останалите продукти на марката, липсват парабени и парфюми.

p2 bl

На тази снимка буквално съм загребала с пръст от продукта за да се види как би трябвало да изглежда цветът при сериозно напластяване. Аз обаче не съжалявам за слабата му пигментация, тъй като нанесен върху бузите ружът придава един невероятно красив полиран вид на кожата, а също така блести невероятно нежно и приятно. Досега не се е случвало да съм с него и да не съм получавала комплименти и въпроси за това, какво точно имам на скулите си.

Траен е, блясъкът се задържа през целия ден, също така ми се струва икономичен.

p2

Тук съм успяла да хвана частица от невероятния блясък, който продуктът дава след нанасяне.

 

2 thoughts on “p2 – compact blush

Leave a Reply

