Mixa – Micellar Water

Привет!

Днешната публикация е за един сравнително нов продукт на българския пазар и по-точно мицеларната вода на френската фирма  Mixa, която се оказа част от семейството на L’Oreal.

Mixa

Преди известно време ми свърши вълшебната вода на Биодерма и след добрите отзиви реших да опитам този значително по-евтин продукт. Мицеларният разтвор на Mixa е предназначен за чувствителна кожа, а производителите обещават премахване на замърсяванията и грима от очите и лицето без търкане. Обогатен е с витамин В5 и екстракт от роза, хипоалергенен е и не съдържа парабени и алкохол.  Водата се намира в пластмасова опаковка с помпичка, безцветна е и има много лек приятен аромат.  До тук звучи повече от добре.

Mixa1

Ето и моя опит с продукта. Определено не успява да изчисти грима от очите без търкане, навлажнявам добре памучен тампон и задържам върху окото, след това се налага да извърша отново тази операция няколко пъти, като без търкане няма как да бъде премахнат дори обикновен молив от очите ми. Надявам се проблемът да не е в мен 🙂 С почиственето на лицето нямам този проблем, там се справя чудесно, но и най-тежкото нещо, което аз ползвам върху него е ББ крем и то от време, на време.

Идва ред на усещането след почистването. На упътването пише, че продуктът е без отмиване. Аз винаги измивам с вода добре лицето си преди да сложа крем, без значение какво съм ползвала. При тази мицеларна вода обаче отмиването е задължително, веднага отговарям защо 🙂 След нея имам неприятно лепкаво усещане и сякаш върху кожата ми има някакъв филм. След като се измия държа да отбележа, че не усещам кожата си суха или опъната, дори напротив мека и нежна е на допир.

Ако не бях ползвала мицеларната вода на Биодерма сигурно щях да бъда доста по-благосклонна към тази на Mixa, но тъй като вече съм я ползвала и тя печели по повечето показатели, след ката употребя тази със сигурност се връщам на розовата Биодерма.

Mixa3

състав:

Aqua, Hexylene glycol, Glycerin Poloxamer 184, Dihydrocholeth – 30, Disodium Cocoamphodiacetate,   Disodium Edta, Panthenol, Polyaminopropyl Biguanide, Rosa Gallica Extract, Parfum.

количество: 200мл.

цена: около 8лв.

Leave a Reply

