Nivea – Pure & Natural

Привет, дами!

Днес ще си поговорим за една от любимите ми маски за лице.

Както всички знаем почистването и добрата хидратация с подходящ крем са изключително важни за хубавия вид на кожата ни. Към тях ще прибавя и грижата с маските за лице. За щастие в момента на пазара има голям избор както на бюджетни, така и на не толкова бюджетни маски. Моята кожа за късмет не е особено чувствителна, а аз обичам разнообразието и често експериментирам. Единствения случай на сериозно зачервяване и реакция,  в следствие на маска за лице, е когато преди години си направих домашна с мед, от тогава избягвам всякакви продукти съдържащи в себе си мед, с изключение на истинския, който приемам не с козметични цели.

P1030626

 

Pure & Natural е една от шестте маски на фирмата от този вид. Тя се намира в пликче разделено на две дози, които на мен ми стигат за доста повече от две нанасяния. В момента разполагам и с Активно почистващата, за която скоро ще направя ревю, а съм си набелязала и тази с Q 10, която се води изглаждаща.

Pure & Natural е интензивно хидратираща, обогатена с био арганово масло и  био алое вера.  От фирмата обещанат подхранване, хидратация и успокояване на кожата за естествено здрава и сияйна кожа. Използва се 1-2 пъти седмично, като се нанася на идеално почистена кожа за 10-15 мин., зоната около очите трябва да се избягва. Аз изпълнявам изцяло тези препоръки и съм изключително доволна от продукта. Повече от година не оставам без тази маска в банята.

Консистенцията й е кремообразна и е с приятен лек аромат на чисто, както повечето продукти на Nivea. Нанасям хубав слой на цялото лице, като избягвам зоната около очите и устните, след 10 мин., да си призная нямам търпение за повече, измивам хубаво с хладка вода. Маската е доста богата, понякога пропускам крема си за лице след нея. След като подсуша лицето ми определено изглежда свежо, много гладко и нежно на допир. На моята нормална към смесена кожа маската напълно изпълнява обещанията си.

количество: 2 х 7,5мл.

цена: около 3лв.

Leave a Reply

