Himalaya – Neem Scrub

Привет, привет!

След като съм повече от доволна от протеиновите шампоани на Himalaya, ревю на този за боядисана коса можете да видите ТУК, реших да си взема още нещо на марката. Набелязала съм си и други продукти, но сега ще си поговорим за ексфолианта за лице.

Както знаем ексфолирането е много важно за красотата на кожата ни. С негова помощ се премахват мъртвите клетки, излишният себум, а също така се почистват и порите. Аз дълго време пренебрегвах този вид продукти, въпреки, че винаги съм имала под ръка поне един или два. Виждайки добрите резултати върху лицето ми в следствие на редовната употреба, мисля, че станах верен фен на ексфолиантите.

Himalaya

Himalaya – Neem Scrub е предназначен за нормална до мазна кожа. В състава си има Neem и Куркума, които са известни с антибактериалните си и противовъзпалителни свойства. Ексфолиантът е с кайсиеви черупки и има кремообразна основа, а частиците в зелен и оранжево-кафяв цвят не са много груби. Както повечето продукти от този вид се нанася на влажна кожа и се масажира нежно с върха на пръстите.

На моята нормална към смесена кожа се отразява добре, след него веднага слагам хидратиращ крем и не усещам опъване, но ми се струва, че не е подходящ за по-сухи кожи.

Himalaya neem

Himalaya scrub

Ексфолиантът е предназначен за ежедневна употреба, аз го ползвам през ден, след душ, когато порите на лицето са се отворили. Определено мога да кажа, че добре почиства кожата ми и тя изглежда по-свежа и гладка.

съдържание:

AQUA, MELIA AZADIRACHTA LEAF EXTRACT, STEARIC ACID, CETYL ALCOHOL, POLYETHYLENE, ISOHEXADECANE & C9-C16 ISOPARAFFIN, SORBITAN STEARATE & SUCROSE COCOATE, CURCUMA LONGA ROOT EXTRACT, PRUNUS ARMENIACA SEED POWDER, FRAGRANCE, CARBOMER, TRIETHANOLAMINE, PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, TOCOPHERYL ACETATE, DISODIUM EDTA.

количество: 75мл.

цена: около 5лв.

 

 

 

2 thoughts on “Himalaya – Neem Scrub

  1. Аз наскоро си взех Apricot Scrub ексфолиант за лице, пак на Хималая, и страшно ми харесва! Явно продуктите им ги бива и ще взема повечко да изпробвам и аз. Поздрави 🙂

Leave a Reply

