Aldo Vandini – body lotion

Привет!

Ma Provemce лосион за тяло на Алдо Вандини е героят на днешната ми публикация.

11

Трябва да си призная, че го купих само заради опаковката, марката не ми е позната.

Лосионът се намира в метално шишенце с помпичка, не обичам кремове и лосиони в кутийки, предпочитам тези в тубички или с помпички. Друго, което ме привлече на пръв поглед са надписите, че няма парабени и наличието на масла в съдържанието.

Консистенцията е кремообразна, бяла на цвят, нито гъста, нито течна. Мислех, че заради маслата ще бъде мазно и тежко, но не е така. Лосионът е лек, попива моментално в кожата и не оставя мазни следи. Моята кожа не е суха и лосионът удовлетворява нуждите ми, но ако вашата е суха не мисля, че ще останете доволни. Определено след нанасяне кожата изглежда по-добре, но не забелязвам особено голяма разлико между това дали съм с него или без.

13

12

Преди да прочета съдържанието му мислех, че е без парфюми, има някакъв аромат, който не ми допада особено, определено не е химичен, но не е и приятен. Аз го усещам 1-2 часа след нанасяне. Ще си затворя очите за аромата, който е компенсиран от наличието на доста масла в съдържанието, но не мисля, че отново бих си купила точно този лосион. Да си призная предбочитам по-богатите формули за лосиони за тяло, кремове за ръце, дори при басамите за коса.

съдържание:

Aqua, helianthus annuus seed oil, Decyl Oleate, PEG, 100 Stearate, Gliceryl stearate, Glycerin, Cetyl alcohol, Xanthan gum, Butrospermum parkii butter, Coconut oil, Parfum, Sorbitol, Benzyl alkohol, Lauryl glukozideq polyglyceryl, 2 dipolyhydroxystearate, Olive oil, Sweet almond oil, Rosemary extract, Dehidroacetic acid, Sodium hydroxyde, Orange essential oil, Lavandin  essential oil, D limonene, Hydrohyisohexyl 3, Ciclohexene carboxaldehyde=

количество: 200мл.

цена: около 6,50лв.

 

 

Leave a Reply

