My collection – eyeshadows

Здравейте!

Днес наснимах сенките си за очи и реших да ви покажа колекцията си. Оказа се, че колекция е силно казано, та аз нямам дори 100 цвята :). Преди да ги видя сложени на едно място си мислех, че имам доста сенки, но сега ми се струва, че дори са малко, което е добре, мога да си позволя покупката на някой друг цвят без угризения.

2

ArtDeco

от ляво, на дясно номерата са 28, 293, 396, 96, 393

7

Така и не си купих палитра за тези рефилчета, подредих ги в една табакера, за късмет са на магнитчета и се получи добре. Имам само тези 5 цвята и не мисля да си купувам повече, наистина не са лоши, но не смятам, че цената им от почти 10лв. за един цвят е оправдана за качеството, което предлагат.

Avon – Vivid Violet  и Avon – Mocha Latte 

5

За тези четворки на Ейвън имам отделни публикации, тук на кратко ще кажа, че до скоро  използвах предимно Mocha Latte  в ежедневния си грим. За мен тази четворка е добро попадение и това е причината да си поръчам втората, която се оказа пълно разочерование.

Flormar  P045 и p2 060 Dreamy Miami

9

Трябва да си призная, че четворката на Флормар купих заради похвалите във форуми и блогове, но аз така и не успях да се сработя с нея. Вероятно причината е в мен или това не са точно моите цветове, не зная, но си стои прибрана и забравена в шкафа.

За палитрата на р2 също имам отделна публикация, оказа се чудесна за моя вкус, за съжаление марката не се предлага в българия и ако искам още от продуктите й ще се наложи да се обърна към приятел за помощ 🙂

Essence: 01 XOXO, 01 south beach, 06 rock angel 

8

Сенките на Есенс, както цяло не съм им голям фен, но не мога да отрека, че в тези палитрички има отделни цветове, които са прекрасни. От 16-те цвята, които притежавам ползвам само 3-4, останалите най-често слагам, когато се гримирам за блога или просто така, за удоволствие, без да се налага да излизам след това.

KIKO #30 и Essence – 02 smell the caramel са два чудесни пигмента, които ползвам с удоволствие, ако не ме спираше цената бих се сдобила и с няколко на МАС, но за сега ще се въздържа.

1

MODA 314, 315, 332

3

ето и едно любимо гримче с #332

3

Обичам единични сенки защото така купувам цвят, който съм пожелела и ми се носи или ми трябва, не ме притеснява съхранението им.

10

Тези ползвам най-често. CA #44 и b.pretty #17 много леки и нежни, идеални за ежедневен грим. Maybelline – 40 permanent taup, за него е изписано толкова много,включително и от мен, сега само ще кажа, че не бих останала без това бурканче. GR #214, подарък от приятелка, на която явно и е омръзнало да гледа нежните ми гримчета и ми прави намек за по-хард визии 🙂

Последните единички по една или друга причина почти не използвам.

11

Приключвам с последната и най-скъпа покупка, палитрата на Urban Decay – Naked 1. Предвид почти незабележимия грим, който си правя в ежедневието беше карайно време да се сдобия с тази палитра, която се очертава да се превърне в тотален любимец.

6

Това бяха моите сенки за очи, надявам се, че ви е било интересно да се поровите сред тях. Следващата година, дано блогът все още да съществува и дано не забравя, ще направя ревизия на колекцията. Ще ми бъде любопитно да видя как се развива страстта ми към сенките за очи.

 

 

4 thoughts on “My collection – eyeshadows

  1. Чудесен пост 🙂 Моята Нейкид 2 я размених,след това съжалявах малко,но ми се бяха събрали 2/3 палитри,които не ползвах изобщо и реших да се разделя с нея.Успокоявам те,че в момента имам по/малко сенки от теб,но не за друго а защото лятото хич не обичам да купувам понеже почти не ги ползвам. Толкова искам да пробвам тези на флормар,но уви тук ги няма 🙂

    1. Благодаря ти!
      Аз реално ползвам млка част от сенките, но искам да имам повече цветове, не се знае какво може да ми хрумне утре, а и обичам да се гримирам, ей така за себе си 🙂

Leave a Reply

