Golden Rose Holiday #53

Здравейте!

Днес реших да ви покажа поредния пясъчен лак в колекцията ми. Колекция е силно казано, тъй като след безразборно трупане изхвърлих над 30 цветни шишенца и сега внимателно подбирам какво купувам. В момента от лаковете ми няма такъв, който да не ползвам.

 Сега по въщество – Golden Rose Holiday №53 е от пясъчните лакове на марката.

GR

Цветът му е невероятно красив, аз го определям като коралов, но на слънце или изкуствена светлина е по-скоро оранжев, вероятно заради златния му шимър. На снимките за съжаление не успях да хвана цялата му красота. Този номер от серията е спряган като двойник на OPI Jinx. Имах възможноста да сравня двата лака и да, изключително много си приличат, но все пак не са напълно еднакви.

Както вече съм споделяла при мен лаковете започват да се белят на връхчетата след около 2 дни, този издържа 3 дори 4 дни преди да се забели.

Останах приятно изненадана от лекотата с която го свалих, без да търкам, задържах напоеното с лакочистител тампонче върху него и той падна буквално сам за секунди.

 GR1

GR2

6 thoughts on “Golden Rose Holiday #53

Leave a Reply

