На гости: Галка с Revolution Kava Kava 60 Seconds Hair Mask

Привет!

Съблазнена от поканата на прелестната ето ме и мен в ролята на гост. Дълго обмислях с кой продукт да ви запозная в първото ми ревю и решението хич не беше лесно. Еднакво запалена съм по бялата и декоративната козметика, просто периодично едната страст взима превес над другата и обратно. Но голямата ми, постоянна любов остава козметиката за коса. Всички знаем, че няма по- атрактивен аксесоар за една жена от здравата, блестяща и добре поддържана коса. Не харесвам ли косата си – трудно харесвам каквото и да е друго, независимо колко усилия съм положила. Интересът ми е изцяло насочен към професионалните марки, имам и с удоволствие ползвам продукти на Kérastase, Redken, Joico, milk_shake, Alterna, CHI, Aphogee… А и спецификата на косата ми го налага – изрусявана от години, чуплива, склонна да бъде суха, непокорна. Но за тези така популярни и обичани марки има куп информация в Интернет-пространството. А ние с Криси и Ина обичаме да откриваме нови и непознати съкровища.

Днешният ни герой е различен и много нетипичен. Родом е от Израел и смело мога да кажа, че това е любимата ми маска към момента. Получих мостра към друг поръчан продукт преди време и дълго я подмятах в банята докато се реша да я пробвам. В моментът, в който отворих пакетчето знаех, че това ще е любов от пръв поглед!

Представям ви Revolution Kava Kava 60 Seconds Hair Mask for Dry/Damaged Hair

Snimka1

Първото, което ме впечатли е консистенцията – млечно бяла на цвят, изключително гъста и богата. Толкова е гъста, че не се разтича дори при обърнат и отворен буркан.

snimka 5

Snimka 2

Цялата тази благинка е придружена от аромат на свежо и зелено – маската е обогатена с органични масла от екзотичното растение кава-кава, розмарин и гинко билоба.

Ефектът от действието й при мен – пригладена, добре хидратирана, изключително витална и блестяща коса. Косъмът остава хлъзгав и еластичен, а дискретната свежа миризма се запазва за дълго.

Маската е предназначена за професионална употреба и понеже в салоните /а и не само там :)/ времето е пари, е представена като 60-секундна. За нуждите на моята коса обаче е необходим по-дълъг престой, около 20 минути. За да подсиля проникването на полезните съставки след нанасянето й покривам с найлонова шапчица, леко загрявам и увивам с хавлиена кърпа.

Идва в опаковка от 500 мл. За съжаление може да се закупи единствено от ebay, предполагам и в салоните в Израел. Това е продавачът, който ползвах аз – бърз и коректен е, не се скъпи на мостри, шипингът е безплатен. Освен обявеният подарък, Revlon UNIQ ONE 10-in-1 Mini, в пратката беше добавил и мостра на същият продукт, но на обновената, кокосова версия.

snimka 4

http://www.ebay.com/itm/Revolution-Kava-Kava-60-Seconds-Hair-Mask-FREE-Revlon-UNIQ-ONE-10-in-1-Mini-/321008650206?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4abd9b47de

В заключение мога да кажа, че всичко обещано от производителят е изпълнено – подхранената, мека, дисциплинирана, сияйна и жизнерадостна коса е факт. А всяка жена е неустоима с подобно бижу. Обяснимо е защо съм влюбена, нали?

5 thoughts on “На гости: Галка с Revolution Kava Kava 60 Seconds Hair Mask

  1. Уникално ревю, много интересно и информативно! 🙂 Маската звучи прекрасно и в бъдеще сигурно ще я поръчам!

    Андреа | RosyChicc

    1. Andrea, благодаря за милите думи 🙂 Радвам се, че съм успяла да бъда полезна! Маската наистина е хубава и си струва всяка стотинка:)

Leave a Reply

