July Favorites

1Здравейте!

Изпратихме още един месец и дойде време за поста с любимците.

Юли беше месецът на пясъчните лакове, чак сега открих красотата им. На снимката са сиво на р2 и лилаво на Perfect, на които вече съм обърнала внимание в отделни публикации.

През изминалия месец върху лицето си слагах възможно най-малко декоративна козметика. Пудрата на Есенс от Здрач серията нося на цяло лице и сега когато съм с тен стои още по-красиво, не, че някога съм бяла, но сега тенът ми е почти шоколадов J3

2

Забравих да снимам любимото червило от месеца, може би не е случайно, тъй като през повечето време бях без нищо на устните.

Очите рядко оставям без грим, изминалите дни бяха посветени на лилавите моливи и леките сенки, които покриват окото като воал, без да се натрапват.

Изпълнявам обещанието си да ползвам скраб за лице всеки ден или през ден и така ексфолиантът на Himalaya се очертава да ми стане любимец и то не само за отминалия месец.

4

Leave a Reply

