Today’s makeup # 5

Привет!

Доста често се чудя защо изобщо ви показвам грим опитите си , в интернет е пълно със снимки с идеално качество, на идеално изпипани гримове.

Не се гримирам със скъпи и неповторими продукти, четките са ми най-обикновени, не компенсирам и с някакви уникални умения.

Често си казвам, че няма повече да пускам гримове, но какво да правя като обичам да се гримирам и направих това място за да събирам експериментие си и да ги споделям с тези от вас, на които са им интересни и им е приятно да поглеждат в блога.

И така, разсъждавайки си се появи и поредната ми грим публикация, която се осъществи с побутването на една читателка на блога, която в ask.fm ме помоли да пускам повече такива публикации. Благодаря й, за което, наистина ме накара да се усмихна 🙂

Дано не ви досадих с размислите си!

Ето го и гримчето:

le1soleil

lesoleil

Продуктите, които съм използвала в този грим са:

KIKO Pigment # 30

L’oreal Infalliable –006 All Night Blue

Avon glimmerstick for eyes – Starry night blue

Avon true colour – Mocha latte

Bourjois volume glamour – спирала

10 thoughts on “Today’s makeup # 5

  1. Много морско, определено ми даваш идеи – само дето май нямам блестящи сини…

  2. Присъединявам се към читателката на блога, която ти е писала в ask.fm! Харесвам много гримчетата ти и смятам, че трябва да ги пускаш винаги!!!

  3. Здравей! Аз съм тази читателка в аска която ти писа за гримовете и се радвам че пусна този 🙂 много е красив

  4. И аз си мисля така всеки път когато публикувам гримове, но все пак го правя. С помощта на малко фотошоп настройки светлините на снимките ми горе-долу се получават. А твоите са си доста добри впрочем 🙂 Синьото е уникално! Грима е разкош! И много отива на страхотните ти очи 🙂

Leave a Reply

