Грижа за лицето – продуктите, които използвам.

Привет, в днешния ужасно топъл ден!

Мислех днешната публикация да посветя на последния ми ексфолиант за лице, но ще изчакам да събера повече впечатления и тогава ще ви попиша за него.

2

Не очаквайте някакви ултра скъпи и модерни продукт  или такива вършещи чудеса, подбрала съм съвсем бюджетни неща, които на мен и кожата на лицето ми се отразяват чудесно.

Започвам с почистването.

Почиствам лицето си от грим или с розовата вода на Биодема, или с мокрите кърпички на Бочко, които забравих да снимам 🙂 Под душа няколко пъти седмично измивам с гелчето на Билка с краставица и пъпеш. Вечер и сутрин редувам тоника на Билка, отново с краставица и пъпеш и розова вода, които задължително изплаквам и след това преминавам към мазането с крем. За продуктите на Билка по-подробно съм писала ТУК.

11

Кремчето за лице, което използвам в момента е хидратиращото на Decleor. Миналата година го имаше като подарък в сп.Грация, паснахме си след няколко дни ползване и реших да си взема второ списание с крем. Сега дойде и моментът да отворя втората тубичка. Нощния крем често заменям със зехтин. За това имам отделна публикация ТУК.

5

Маските. В къщи винаги има хума и от еднократните маски на Нивеа. Ще си призная, че не съм много редовна с ексфолиантите, но в последните седмици гледам да променя това. Последно ползвах мострата на Delarom, а сега си взех и скраб за ежедневна употреба на Himalaya. За него ще има отделна публикация, когато го ползвам достатъчно дълго време.

4

Забравих да споделя за околоочния контур. Тук все още не съм си намерила “моите” продукти. В момента ползвам рол-он на Алверде, за лятото ми се струва чудесен заради леката си формула. Приемам предложения и ще се радвам да споделите вие какво ползвате за тази така деликатна зона. Помолила съм и любима блогърка за публикация, как тя се грижи за околоочния си контур.

Лятото, а и не само слънцезащитните продукти са задължителни. Аз обаче тук не съм много сериозна. Може би защото никога не съм изгаряла и знам, че това не трябва да ме успокоява. Когато се наканя да сложа слънцезащитен крем той е на Бочко, за след слънце ползвам продукта на Bioderma – Photoderm Apres-soleil , който получих в последната Pinks beauty box.

3

Това е от мен, надявам се публикацията да ви е била полезна.

 

 

Leave a Reply

