Essence – eye pencils

Здравейте!

Пия си кафенцето на сянка в двора и реших да напиша една публикация за два от моливите ми. През лятото често слагам само цветен молив за очи и спирала.

Днешните герои са на Essence, като единят е пропътувал дълъг път за да стигне до мен.

2

И двата молива са от дълготрайната серия, поставени на очите не помръдват докато не ги сваля. Със свалянето им е по-трудно, но ако искате дълги часове грим, който не помръдва си заслужават усилията по почистването. Аз съм ги носила по повече от 12 часа и наистина преди да ги сваля са изглеждали както в момента след нанасяне. Самото нанасяне става лесно, плъзват се по клепача без да са много меки, което ги прави по-прецизни. Аз съм от феновете на автоматичните моливи и за мен това също е в техен плюс.

11

Essence #16 Coolest chik е лилавото моливче, в него има много мънички, сребърни,  брокатени частички, които се забелязват само ако се загледате.

3

 

Essence #12 I have a green, както подсказва името е в зелен цвят, тук брокатените частички сякаш са една идея по-големички и се забелязват повече отколкото на лилавия молив.

4

 

 

Leave a Reply

