Inglot Freedom System Lipstick #70

Здравейте!

Днешната публикация  е за единствения ми продукт на Inglot, вярвам, че няма да е последен. Те имат много богата гама както от сенки за очи, така и от червила, а и много други прекрасни козметични продукти.

Inglot

Това, което аз притежавам е червило от тяхната freedom system, с което се сдобих благодарение на Pinks beauty box.

Червилото е под номер 70 и е в прекрасен розов цвят. Нанесено с лека ръка  дава приятен розов цвят на устните, но напластено няма как да не остане незабелязано от околните, финишън му е гланцов.

Текстурата му е гладка и се нанася изключително лесно.На моите устни, ако не хапвам издържа 4-5 часа, след което започва да избледнява равномерно. Червилото има много лек плодов аромат, който не се усеща на устните.

Не изсушава, но аз винаги слагам малко балсам за основа.

Inglot 70

Единственият недостатък за мен е, че този тип червила-рефили трудно се подновяват през деня, аз не го нося със себе си, тъй като в чантат си трябва да сложа и четка, което усложнява нещата. Затова когато най-накрая стигна до магазина на Inglot мисля да разгледам червилата им в гилза.

 количество: 1,2гр.

цена: 7,50лв.

Inglot lipstick

5 thoughts on “Inglot Freedom System Lipstick #70

  1. В моята кутия беше номер 20.Доста непривичен за мен цвят оранжавеещ, но ми хареса. 🙂

Leave a Reply

