Avon – Vivid violet

aavon

Здравейте!

Днешната публикация е за сенки за очи, четворката Vivid violet на Avon.

След като останах доволна от Mocha latte реших да си поръчам още една палитра. Тя обаче ще ми бъде последната на Avon. Наистина ползвам често и с удоволствие първата четворка, която си взех, но цветовете й са такива, че не им пречи слабата пигментация, за ежедневен грим са чудесни. При  Vivid violet обаче нещата стоят различно, в кутийката цветовете изглеждат добре, но при нанасяне много трудно се изкарва цвят. Няма начин на окото да изглеждат така наситени както в палтрата.

Цветовете са светло сиво-сребърно, матово светло лилаво със сребърни брокатени частички, тъмно лилаво и тъмно синьо. Най-разочарована съм от синьото,  колкото и да наслагвам не покрива добре и не се получава плътен, хубав цвят на клепача. Преливането също не им е от силните страни.

На моите очи издържат 5-6 часа, задължително с база отдолу, след това избледняват и започват да се събират в гънката на окото.

Напоследък доста внимателно избирам козметиката си, не съм от феновете на трупането и ползвам почти всичките си продукти, но тази палитра не съм сигурна, че изобщо ще ми влезе в употреба.

Съжалявам за негативната публикация, но това е моето мнение и то не винаги е положително, а и няма как да бъде в океана от продукти, които ни се предлагат.

На суотчовете по-долу сенките са нанесени върху база и са сериозно напластени с помощта на твърда и гъста четка.

количество: 6гр.

цена: около 10лв.

avon

P1050250

P1050257

4 thoughts on “Avon – Vivid violet

  1. Същото усещане имам и аз с моите сенки… голямо ръчкане пада, че да изкарам свестен цвят. Нищо общо с брошурата и цвета в самите сенки.

  2. Няколко пъти се канех да си поръчам някоя четворка,но точно подозрението, че не са пигментирани, ме спираше.Сега поне знам със сигурност 🙂

    1. Тази с неутралните, кафяво – бежови цветове ми харесва, но тези с по – наситени цветове в палитрата не мисля, че си струват 🙂

Leave a Reply

