Грим предизвикателство # 15 – Your Signature Look

Здравейте!

Тази седмица  предизвикателството е със заглавие Your Signature Look.

В ежедневието си аз се гримирам изключително семпло и изчистено, повечето хора дори не забелязват, че имам грим върху себе си. Би било скучно и безинтересно да ви показвам спирала и нюд сенки, затова реших в тази седмица да публикувам един грим, който направих с новата си палитра на р2 и, който ми хареса и вероятно ще разходя в някой топъл летен ден.

Както вече споменах, използвала съм Style Deluxe палитрата на р2, бял молив на Essence за основа и спиралата на Avon – Super Drama.

Гримчето е много лесно и когато продуктите са в една палитра става много бързо.

2

 

11

 

 

4 thoughts on “Грим предизвикателство # 15 – Your Signature Look

  1. Очна линия е страхотна 🙂 Ще вземе да се сдобия и аз с една такава палитра, като се прибера в Германия 😀

    1. Задължително си вземи 🙂
      Очната линия се нанася много лесно, но ми се струва, че не изсъхва.
      А виж как ментовите сенки стоят сини, но може да е заради основата.

      1. Да и аз щях да питам дали е от снимката така синьо или просто излизат сини?
        Но може и да е основата… Коя си ползвала?

Leave a Reply

